نگاه سرمربی شهداب به لیگ برتر والیبال/ تندروان: سلامتی بازیکنان در اولویت است

سرمربی تیم شهداب یزد گفت: برگزاری لیگ برتر والیبال در چهار شهر که سالن استاندارد دارند باعث کاهش بازیکنان مصدوم در انتهای مسابقات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، محمدرضا تندروان درباره زمان آغاز تمرینات تیم شهداب یزد و وضعیت این تیم اظهار داشت: دو ماه پیش تمرینات توپی خود را در سالن شروع کردیم و سه هفته قبل از آن تمرینات ما به صورت آنلاین شروع شد. اکنون در حال انجام چند بازی تدارکاتی در تهران هستیم و هفته آینده به یزد برمی‌گردیم تا تمرینات را برای حضور در لیگ ادامه دهیم.

وی افزود: پس از مسابقات تدارکاتی در تهران به یزد برگشته و آنالیز این مسابقات را جمع‌بندی خواهیم کرد تا با پیدا کردن نقاط ضعف و قوت، آن‌ها را ترمیم کرده و عملکرد تیم را بهبود دهیم.

این سرمربی در خصوص هدف مدنظر تیم شهداب یزد در لیگ برتر توضیح داد: با تیم قهرمان سال گذشته در لیگ امسال حضور داریم اما گل دیروز، شما را امروز پیروز نمی‌کند به همین دلیل شهداب باید برای یک مسابقه جدید و لیگ تازه تلاش کند تا بتواند بار دیگر موفق باشد. پس قهرمانی سال گذشته ما ارتباطی به لیگ امسال ندارد و تیم طی اهدافی جدید برای بهترین نتیجه تلاش می‌کند.

تندروان در خصوص برگزاری لیگ برتر در چهار سالن گفت: هرچند این اتفاق باعث می‌شود از دیدار گروهی از تماشاگران پرشور محروم شویم اما طرفداران باید بدانند سلامتی بازیکن در اولویت است و حتما علاقمندان به تیم‌ها هم دوست دارند بازیکنان به سلامت لیگ را تمام کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسوولان شهر تدابیری بیاندیشند تا ما مربیان و بازیکنان از حضور تماشاگران خودی و حریف محروم نشویم و سلامتی بازیکنان هم حفظ شود. اگر فدراسیون با همین جدیت بر تصمیمات خود در این زمینه تاکید کند در نهایت می‌توانیم سالن‌های استانداردی در ایران داشته باشیم و از سیل مصدومینی که همیشه در انتهای لیگ داریم، کاسته شود.

تندروان با تاکید بر شیوه جدید اتخاذ شده برای برگزاری لیگ برتر 1401 گفت: در چند ماه گذشته تمام صحبت ها و جمع‌بندی‌ها صورت گرفته و این شیوه برگزاری از لیگ بهترین حالت است. امیدوارم در نهایت شرایط به گونه‌ای شود که بتوانیم از سالن‌های بیشتری استفاده کنیم.

وی در مورد حضور دیگر تیم‌ها در لیگ برتر عنوان کرد: در جمع اسامی اعلام شده، حدود 9 تیم را خیلی متفاوت می‌بینم. حتی تیم‌هایی که شاید از نظر بازیکنان با تیم‌های بالاتر تفاوت داشته باشند هم خطرناک هستند. فکر می‌کنم امسال لیگ متفاوتی را تجربه خواهیم کرد چون براساس اتفاقات اخیر بازیکنان جوان و باتجربه انگیزه زیادی برای خودنمایی در لیگ دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه