نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد شرکت کننده در کنکور اعلام شد

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان رشته های باآزمون که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه   www.azmoon.org  با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن ها به صورت ذخیره اعلام شده است ، لازم است از ساعت 14 روز یکشنبه 10 مهر تا ساعت 24 روز سه شنبه 12 مهر  با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org  نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند. 

عدم مراجعه به سامانه فوق  در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون  1401 دانشگاه آزاد اسلامی (به جز 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir  قرار گرفته است، مراجعه کنند.

 پذیرفته شدگان قطعی (به جز 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 4 مهر لغایت ساعت 24 شنبه 9 مهر ماه  با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه