از گریه فرزندان فدرر تا اعلام برنامه‌های ستاره تنیس بعد از بازنشستگی

راجر فدرر در خصوص برنامه‌های آینده‌اش بعد از بازنشستگی توضیحاتی داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس جهان در گفت‌وگویی اعلام کرد که ۳ فرزند از ۴ فرزندش بعد از اعلام خبر بازنشستگی او گریه کردند. فدرر در حال حاضر در لندن تمرین و خود را برای مسابقات لاور کاپ آماده می‌کند که قرار است از روز جمعه آغاز شود.

در این کاپ رافائل نادال، اندی ماری و نواک جوکوویچ حضور دارند و فدرر نیز در بخش دوبل به رقابت خواهد پرداخت.

وی در گفت‌وگویی اظهارداشت: کاملا مشخص است که چرا من نمی‌توانم در بخش انفرادی شرکت کنم و قرار است جمعه شب در بخش دوبل رقابت داشته باشم.

فدرر زمانی که هفته گذشته از طریق شبکه‌های اجتماعی خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد، به خبرنگاران در لندن گفت که فرزندانش این تصمیم را بسیار سخت گرفته‌اند.

این ستاره تنیس بازنشستگی خود را یک "تصمیم تلخ" خواند، عنوان کرد: بچه‌های من بسیار احساساتی هستند؛ آنها گریه کردند و پرسیدند ما دیگر به ویمبلدون و ایندین‌ولز نمی‌رویم؟ گفتم نه اما اگر بخواهید می‌رویم.

دارنده ۲۰ عنوان قهرمانی جهان در مورد آینده، گفت که همچنان دوست دارد به بازی‌های نمایشی در سراسر جهان ادامه دهد و همچنین قدرت خود را در کار رسانه‌ای امتحان کند.

فدرر افزود: هرگز فکر نمی‌کردم این را بگویم اما ۶ ماه پیش ناگهان فکر کردم روزی در مورد تنیس نظر بدهم اگرچه همیشه گفته بودم که هرگز این کار را نمی‌کنم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه