صدور مجوز‌های بخش کشاورزی تسهیل می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌صدور مجوز‌ها تسهیل می یابد و گره ‎های موجود را دبیرخانه ای که به این منظور تشکیل شده است،‌ شناسایی می‌کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد، گره‌های موجود در صدور مجوز‌ها به عنوان دروازه سرمایه گذاری با سرعت و دقت بیشتر در دبیرخانه مجوز‌ها و پروانه‌های بخش کشاورزی شناساسی و رفع می‌شود.

تسریع در صدور مجوزهای بخش کشاورزی  به عنوان دروازه سرمایه‌گذاری به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه تشکیل دبیرخانه مجوز‌ها و پروانه‌های بخش کشاورزی گفت: این دبیرخانه براساس ابلاغ وزیر مبنی بر دستور تشکیل دبیرخانه مجوز‌ها و پروانه‌های کشاورزی شکل گرفته است.

قربانی درباره اهداف تشکیل این دبیرخانه افزود: چند هدف اساسی در تشکیل این دبیرخانه وجود داشته که بحث سیاستگذاری‌های کلان در صدور مجوز‌ها و همچنین بحث هماهنگی‌ها در داخل دستگاه وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

قربانی ایجاد پل ارتباطی با مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصاد و دارایی را از دیگر دلایل تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع نگاه ما در دبیرخانه آن است که اگر اختلاف، ناهماهنگی و تضادی درباره مسایل در دستگاه‌های مختلف در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد حل کنیم.

قربانی اظهار امیدواری کرد؛ صدور مجوز‌ها به عنوان دروازه سرمایه‌گذاری با سرعت و دقت بیشتر و با لحاظ همه موارد تخصصی و بهداشتی و مواردی که مبتنی بر حفظ سلامت مواد غذایی و خانوار‌ها است، مدیریت شود تا عملاً بهره‌برداران بخش کشاورزی در حوزه صدور مجوز‌ها با مشکل خاصی مواجه نشوند و بتوانند با سرعت مجوز‌ها را داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی با بیان این که دبیرخانه مجوز‌ها و پروانه‌های بخش کشاورزی در راستای حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی تشکیل شده است، یادآور شد: اعضا، وظایف و اهداف این دبیرخانه کاملا مشخص شده و این جلسه نیز با هدف ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین مجموعه معاونین، سازمان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شده و در این راستا نقطه نظرات بیان و تشریح برنامه انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه صدور مجوز‌ها تسهیل خواهد یافت و گره ‎های موجود را دبیرخانه شناسایی می‌کند، تصریح کرد: همچنین گره‌های موجود در صدور مجوز‌ها توسط دستگاه‌ها شناسایی و انتقال داده می‌شود و پل ارتباطی خواهد بود؛ به نوعی مرکز پایش (مردم) دیدگاه‌ها و نظراتشان را مطرح می‌کنند و دبیرخانه شرایطی را برای بازگشایی گره‌ها فراهم می‌کند تا بهره‌برداران بتوانند با فراغ بال فرایند صدور مجوز را طی کرده و وارد مرحله سرمایه‌گذاری شوند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه