فروش وایتکس بدون بو یکی از بهترین تجارت های بین المللی

توجه به پاکیزیگی و تمیزی محیط خانه یکی از دغدغه های روزانه خانم های خانه دار است، استفاده از مواد شوینده در مدل های مختلف با کیفیت خوب می تواند زیبایی دو چندانی به خانه ببخشد.

همانطور که می دانید سفید کننده ها یا وایتکس از انواع گوناگونی برخوردار است مجموعه ما هم وایتکس معطر بدون بو و مواد شوینده را تولید می کند آن هم در انواع گوناگون در ظرفهای 4 لیتری یا 2 لیتری یا 1 و نیم لیتری نیز تولید کرده و روانه باز می گرداند.

مجموعه ما جزو بهترین تولیدکنندگان وایتکس در سراسر کشورمان نیز به شمار می رود و همچنین شرکت ما محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان خود به فروش می رساند و همچنین مجموعه ما برای تولید وایتکسهای مخصوص خود از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و متخصصین نیز استفاده کرده است تا از نظر کیفیت در بین رقبای خود نیز حرف اول را بزنیم. یکی از محصولات جدید تولید شده مجموعه ما ژل وایتکس است که خاصیت از بین بردن چربی در سطوح خانه را نیز دارد و همچنین از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار است.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ از انواع محصولات تولیدی ما دیدن کرده و با قیمت بسیار مناسب این محصولات را سفارش دهید و همچنین ما محصولات تولیدی خود را به دلیل کیفیت بالا، به خارج از کشور نیز صادر می کنیم.اگر درباره خرید و سفارش یا تجارت محصول نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با پشتیبانان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

فروش وایتکس بدون بو

یکی از مسائلی که باعث شده این روزا فروش وایتکس و مواد شوینده نسبت به زمان قدیم کمتر شود بو آن نیز می باشد که بسیار آزاد دهنده است و مجموعه ما برای بهتر شدن این موضوع تصمیم به تولید بدون بو این نمونه از محصول گرفته است که در ظرف مدت زمان کوتاهی هم از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

 یکی از نکته هایی که باید به آن توجه نمود این مسئله است که محصول تولیدی ما را به هیچ عنوان نباید با سایر محصولات بیرون یا کالای رقبای ما ترکیب کرد زیرا علاوه بر بی کیفیت شدن این نمونه از کالا خاصیت ازبین بردن لکه ها را نیز از دست خواهد داد. امروزه در بازار داخلی وایتکس تقلبی نیز زیاد شده است و این محصول را با نام صنعتی که بر روی آن قرار می دهند با قیمت بسیار بالا به فروش می رسانند و اکثر افراد پس از خرید این نوع از محصول از کیفیت آن به شدت ناراضی می باشند به همین دلیل با چند بار خرید کردن این نمونه از محصولات دیگر بیخیال آن شده و ترجیح می دهند از این محصول نیز استفاده نکنند. مجموعه ما به شما این اطمینان را می دهد که بهترین نوع و قیمت فروش وایتکس بدون بو و معطر را به دست شما برساند و فقط با یکبار مصرف از این محصول می توانید از کیفیت کالای تولیدی ما نیز اطمینان خاطر پیدا کنید.

وایتکس غلیظ اکتیو

به منظور تولید وایتکس رافونه در کارخانه ها آن را بر اساس تغییر ماده اکتیو آن در غلظت کم 8 درصد تا غلیظ ترین آن یعنی 50 درصد تولید می کنند برای ضدعفونی سطوح خانه و مصارفی که در منزل انجام می شود معمولا از کمترین و در مورد استفاده در کارخانجات، صنعت و ضدعفونی استخر از بیشترین غلظت آب ژاول استفاده می شود.

وایتکس یک ماده شیمیایی می باشد که به شدت خطرناک است و نباید به صورت خود سرانه و در محیط بسته با سایر مواد شیمیایی دیگر ترکیب کرد زیرا ممکن است منجر به یک واکنش خطرناک شود، سوختی و مسموم شدن یکی از ابتدایی ترین عوارض این اتفاق می تواند باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید از ترکیب دو ماده اکتیو یعنی وایتکس و سرکه گاز کلر ایجاد می شود که موجب از بین رفتن دستگاه تنفسی می شود و اگر مدت طولانی در معرض آن باشید در نهایت منجر به مرگ خواهد شد، بشکه های 4 لیتری آب ژاول از نظر میزان حجم و قیمتی که دارد جهت خرید به صرفه می باشد.

بعضی از خانم های ایرانی به منظور افزایش قدرت سفید کنندگی وایتکس غلیظ اکتیو به آن جوهر نمک نیز اضافه می کنند انجام این کار به ویژه در محیط بسته بسیار خطرناک می باشد زیرا موجب ایجاد مسمومیت ناشی از ایجاد گاز هیدروکلریک اسید می شوند و ممکن است آسیب جدی به ریه وارد شود، خس خس سینه تا مدتها یکی از عوارض جانبی این اتفاق می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه