گلاب دو آتیشه و صادرات روز افزون آن به کشورهای خاورمیانه

یکی از عرقیات بسیار پر خاصیت که از قدیم برای بیماری های مختلف استفاده می شده است گلاب می باشد، عطر و طعم این مایع تقطیر شده از گل محمدی یاد و خاطره گذشته ها را زنده می کند.

امروزه طب سنتی با تحقیقاتی که انجام داده، به این نتیجه رسیده است که گیاهان دارویی علاوه بر درمان، برای پیشگیری از بسیاری بیماری ها موثر است.گلاب و روغن نارگیل برای رفع سفیدی مو به دلیل وجود ویتامین سی باعث به جریان افتادن خون در کف سر می شوند. آنتی اکسیدان و پروتئین موجود در روغن نارگیل برای درمان سفیدی مو تاثیر بسیار عالی دارد.گلاب از بهترین عرقیجات گیاهی ضد استرس و آرام بخش می باشد، که حتی می توانید روزانه مقداری آن را همراه با چای یا نوشیدنی های دیگر میل کنید. بعد از استحمام آن را در گلاب پاش ریخته و به کف سر خود اسپری کنید.

از قدیم تا به امروز برای درمان گلو درد، پیشگیری از آلزایمر، زخم معده و رفع یبوست از این محصول استفاده می شود. روغن نارگیل حاوی ویتامین ای و اسیدهای چرب اشباع شده که باعث رشد مجدد موها ،درخشندگی و مرطوب نگه داشتن آن ها می شود.برای نرمی و جلوگیری از خشکی قبل از شستشو ساقه مو را چرب کنید و بعد از یکساعت آبکشی نمایید، موهای شما تیره تر و براق تر از قبل می شود.برای تهیه و آگاهی از کیفیت گلاب خوب به سایت بزرگ مجموعه آراد برندینگ مراجعه کنید.

گلاب و سفیدی مو

ما انسان ها به دلایل متفاوتی دچار اضطراب و استرس می شویم.که رابطه مستقیمی با سلامت جسم دارد و کم کم باعث سفیدی مو، چروک پوست، ریزش مو، جوش صورت و... می شود. اسپری گلاب طبیعی ترین روش برای تقویت مو،جلوگیری از ریزش و خارش آن می باشد.مشکلات رایج در بین خانم ها، خشکی و شکنندگی آن به دلیل استفاده مکرر از سشوار و اتو می باشد. روزانه بعد از استحمام برای نرمی و لطافت موها به مدت 10 دقیقه در کف سر ماساژ دهید.ماسک خانگی، که ترکیب گلاب و روغن نارگیل می باشد، را روزی دو بار صبح و شب هنگام خواب به صورت موضعی استفاده کنید و سپس با آب ملایم و شامپو براق کننده آبکشی کنید. به مرور زمان با استفاده مکرر از این محصول باعث حفظ رطوبت، شادابی و درخشندگی و همچنین سفت شدن تارهای مو خواهد شد.

به مرور زمان و با بالا رفتن سن و با ضعیف شدن ریشه، رنگدانه های مو شروع به سفید شدن می کنند.و گاهی ممکن حتی در سنین پایین تر هم دیده شود. گلاب و سفیدی مو با هم رابطه خوبی دارند و گلاب برای سفدید مو بسیار مفید خواهد بود. مقداری از آن را همراه شامپو برای تقویت، رشد مجدد قسمت آسیب دیده و آبرسانی استفاده کنید، یا بعد از شستشو کمی از آن را به کف سر اسپری کنید.همچنین برای پاکسازی پوست، شاداب نگه داشتن آن و جلوگیری از خشکی و اگزمای پوستی می شود. ترکیب این محصول با روغن نارگیل برای از بین بردن ترک پا فوق العاده است. به صورت روتین در همراه با نوشیدنی های خود مصرف کنید. اما نوشیدن آن برای افراد با فشار خون بالا مناسب نمی باشد.

قیمت گلاب دو آتیشه

از خواص گلاب دو آتیشه می توان به این اشاره کرد که این مایع یک درمان کننده افسردگی طبیعی است و مهارتهای جنسی را افزایش می دهد و همچنین در صنعت عطرسازی نیز قابل استفاده می باشد.گلاب را می توانید برای پخت غذاهایی چون فرنی استفاده کنید و طعم غذای خود را بهتر کرده و همچنین عطر آن را نیز بهتر کنید و از خوردن آن لذت ببرید و از گلاب در تهیه شربت و شیرینی نیز استفاده می شود و طعم و بو فوق العاده ای را به شربت شما می دهد.

گلاب مرغوب دو آتیشه کاملا شفاف است و هیچ ناخالصی ای در آن وجود ندارد و خوشمزه و کمی تلخ می باشد و هر چه تلخ تر باشد کیفیت آن نیز بالاتر است و قیمت گلاب دو آتیشه به همین دلیل متفاوت است اما نباید تلخی گلاب را تنها معیار خود قرار دهید و به بقیه موضوعات تاثیر گذار بی اهمیت باشید.یک گلاب با کیفیت پس از مصرف تلخی اش کم کم از بین می رود و برا روی زبان شما باقی نمی ماند اما یک گلاب تقلبی پس از مصرف طعم تلخ آن بر روی زبان شما می ماند و حس بدی را به شما القا می کند.شما باید به این نکته که پس از استفاده از گلاب باید در آن را محکم ببندید نیز توجه کنید زیرا ممکن است رایحه و عطر گلاب بخاطر باز گذاشتن درب آن بپرد و آن عطر سابق را از دست بدهد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه