انقلاب اسلامی با درایت رهبر انقلاب اسلامی از موانع گذر خواهد کرد

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بدون شک قطار انقلاب اسلامی با درایت‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌چون گذشته از تنگناها و موانع مختلف گذر خواهد کرد و مهر بطلانی بر دشمنی نافرجام دشمنان زده خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (آل عمران آیه ۱۶۹)

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های بزرگ‌مردان و زنانی است که برای استوار ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان شیرین خود گذشتند و تحت رهبری و فرماندهی امام راحل، نهال انقلاب را با خون خود آبیاری نمودند تا امروز شاهد عزت و سرافرازی میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، بین‌المللی و... باشیم.

بدون شک قطار انقلاب اسلامی با درایت‌ها و دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) هم‌چون گذشته از تنگناها و موانع مختلف به سان هشت سال جنگ تحمیلی گذر خواهد کرد و مهر بطلانی بر دشمنی نافرجام دشمنان زده خواهد شد.

به‌همین مناسبت؛ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و امام راحل، از ارواح طیبه ایشان، توفیق در خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران اسلامی را مسالت دارم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه