دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال ها به دنبال تجزیه ایران هستند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال‌ها به دنبال تجزیه ایران هستند تا با ایجاد کشورهای کوچک و ضعیف، قدرت ایران را از بین ببرند و تمام همت خود را نیز برای انجام این کار قرار داده‌اند اما همواره شکست خورده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرماهشر،حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور امام جمعه بندر ماهشهر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان داشت:یکی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم،ایجاد سازوکار برای اعتراضات مردمی در وزارت کشور است تا مردم بتواند با دریافت مجوز قانونی برای تجمع  صدای خود را به گوش مسئولان برسانند. 
وی ادامه داد:این سازوکار متاسفانه در دولت‌های قبل در نظر گرفته نشده بود و هنوز عده‌ای بر این گمان هستند که برای رساندن صدای خود، باید آشوب خیابانی بر پا کنند. 
امام جمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار داشت: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و آمریکایی‌ها از کشور بیرون رانده شدند،جنگ، تحریم و فشار اقتصادی فراوانی بر ملت ایران تحمیل کردند تا ملت ایران دروازه‌های کشور را به روی آن ها بگشاید اما آن‌ها باید این آرزوی دیرینه را با خود به گور ببرند زیرا در تمام توطئه‌های خود برای ایران شکست خوردند. 
وی با بیان اینکه در فضای مجازی دروغ‌های بزرگی گفته می‌شود، اضافه کرد:درسال ۸۸ و قبل از پایان شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری، یکی از سران فتنه خود را پیروز انتخابات عنوان کرد و رمز تقلب را کلید زد که به همین دلیل کشور ۸ سال در  شرایط ملتهب قرار گرفت اما با حضور هوشیارانه مردم در صحنه، فتنه به پایان رسید.
 
محمدی‌پور با اشاره به حوادث روزهای اخیر گفت:در روزهای گذشته یک هنجار شکن که با بی‌حجابی جو جامعه را به‌ هم ریخته بود،بازداشت و برای ارائه تذکر به مقر نیروی انتظامی فرستاده شد و در آن جا سکته و فوت کرد. 
خطیب جمعه بندر ماهشهر افزود:درحالی که هنوز بررسی‌های لازم به جهت اعلام دلیل فوت این فرد انجام نگرفته، سران فتنه بدون صبر برای اعلام دقیق علت مرگ، پیام تسلیت فرستاده و آن را فاجعه خواندند. 
وی تصریح کرد:این اتفاقات نشان می‌دهد که آشوب‌ها از قبل طراحی شده است و رییس حزب کومله که خون افراد بی گناه برگردن آن ها است اعلام کرد که حتی روز و ساعت این برنامه را هم از قبل مشخص کرده بودیم. 
امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در این داستان پیشمرگ و مورد ظلم واقع شدند،اظهار کرد:این اتفاقات محبوبیت پلیس بین مردم را بیشتر کرده است. 
وی در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: تجزیه طلبان هنوز در غرب کشور فعال هستند و یکی از فعالیت های خود را نیز آغاز کرده‌اند. 
محمدی‌پور افزود:دشمنان و تجزیه طلبان،نوار مرزی شمال غرب کشور و ارتباط زمینی ایران-ارمنستان را هدف قرار داده‌اند، زیرا تنها مرز زمینی که ایران می‌تواند با روسیه ارتباط برقرار کند،از این طریق است. 
خطیب جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: وقتی دشمنان دیدند که ایران در حال برقراری روابط عمیق تجاری با روسیه است، تمام همت خود را برای تسلط بر نوار مرزی شمال غرب گذاشتند تا اسرائیل و ناتو از آن قسمت به دریای خزر دسترسی پیدا و ایران را به یک جنگ ناخواسته وارد کنند. 
وی با تاکید بر نقش موزیانه دشمنان در اتفاقات اخیر متذکر شد: این اتفاق درحالیست که نیروهای نظامی و انتظامی در اعتراضات داخلی درگیر هستند و نمی‌توانند در دو جبهه درگیر باشند‌. 
محمدی‌پور تاکید کرد:اما دشمنان بنا به وعده و فرمایش امام خمینی(ره) یقین بدانند این انقلاب شکست نخواهد خورد و باقی خواهد ماند تا به دست مهدی موعود (عج)سپرده شود. 
امام جمعه بندر ماهشهر حضور پر شور مردم بندرماهشهر در نماز جمعه این هفته را نشان دهنده‌ی انسجام و وحدت امت اسلامی در برابر اراذل و اوباش و تجزیه طلبان دانست. 
محمدی‌پور در پایان با اشاره به تلاش‌های جهاد سازندگی که بعدها با اداره جهاد کشاورزی ادغام شد، گفت:کارکنان و بازنشستگان این اداره از میزان حقوق دریافتی خود که در مقایسه باسایر ادارات ونهادها کم است،گلایه دارند که امیدواریم مسئولین مربوطه به این وضعیت رسیدگی کنند. 
گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر تجمع اعتراضی با حضور آحاد مردم شریف این شهرستان به جهت حمایت از نیروی انتظامی، گشت ارشاد،امر به معروف و نهی از منکر و اعلام ازجار از هنجارشکنان برگزار شد.
پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه