مقابله جدی با عاملان ایجاد آشوب ضروری است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان مقابله جدی با فتنه‌ها و عاملان ایجاد آشوب و فتنه در کشور را ضروری عنوان کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در دیدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با فرمانده سپاه بیت‌المقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان حماسه‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان دانست.

وی همچنین ضمن تسلیت به فوت مرحومه مهسا امینی گفت: در پی فوت وی بهانه و فضایی در کشور بوجود آمد که منجر به هتک حرمت به مقدسات دینی و ناامنی در کشور شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: فتنه عظیم و کودتای فرهنگی سیاسی باید با بصیرت و دوراندیشی تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برون‌رفت از مشکلات و بحران‌های کشور نیازمند حضور نیروهای انقلابی در عرصه است.

وی مقابله جدی با فتنه‌ها و عاملان ایجاد آشوب و فتنه در کشور را ضروری برشمرد و گفت: خنثی کردن این بحران‌ها نیازمند برگزاری نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های مذهبی است.

تشکیل قرارگاه برای نیروهای انقلابی ضروری است

دبیر جمنا استان کردستان نیز تشکیل قرارگاه برای نیروهای انقلابی را ضروری دانست و بر بهره‌گیری از نیروهای ارزشی و انقلابی تاکید کرد.

عبدالحسین یوسفی با اشاره به مسایل و جنبش‌های مختلف در چند سال اخیر در کشور افزود: از توانمندی‌های مجموعه سپاه و نیروهای انقلابی استفاده شود.

وی همچنین انتقال ایثار، شجاعت، شهامت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز را ضروری دانست و گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه و روش شهدای دفاع مقدس باشیم.

دوران دفاع مقدس بخوبی برای نسل جوان تبیین نشده است

یکی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: علل، چرایی و چگونگی دفاع مقدس برای نسل جوان بخوبی تبیین نشده است.

فرهاد میمنت‌آبادی با اشاره به جنگ تحمیلی ایران و عراق و مقایسه این جنگ با سایر انقلاب‌های جهان گفت: جنگ هشت ساله ایران با رژیم بعثی عراق نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کردستان افتخارات زیادی دارد گفت: در دوران دفاع مقدس مردمان کرد حماسه‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند.

میمنت‌آبادی همگرایی و وحدت را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: عامل وحدت بیش از هر چیزی ضامن ثبات و امنیت کشور است.

وی تبیین و روشنگری وحدت، بینش و بصیرت برای نسل جوان را ضروری دانست.

قائم‌مقام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نیز نیروهای انقلابی را به عنوان مشاوران امین نام برد و گفت: این گروه می‌توانند در کنار نظام و انقلاب باشند.

جلال اصغری اظهار کرد: یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و بازگو کردن حماسه‌های پیشکسوتان جنگ در رسانه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه