سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد

با حضور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زاهدان، در مراسمی با حضور سعید محمد  دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امیر مقدم  به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این مراسم گفت: در اواخر سال گذشته شوک مدیریتی در منطقه آزاد چابهار وارد و برای مدیر قبلی مشکلاتی ایجاد که بازداشت شد .

سعید محمد گفت: بعد از آن ۹ نفر برای پست مدیرعامل معرفی و توسط نهادهای مختلف می‌بایست تایید صلاحیت تا منجر به صدور حکم شود که این به دلیل سلایق مختلف و برخی موارد پیش رو و بیشتر با هدف بومی گرایی نتوانستیم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار را انتخاب کنیم.

محمد ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کردند دبیرخانه مناطق آزاد روند انتخاب مدیرعامل منطقه آزاد را طولانی کرده که در اینجا باید عنوان کنم دبیرخانه نقش زیادی ندارد و پیش از آن باید دستگاه‌های مختلف نظر و تاییدیه بدهند. 

گفتنی است: امیر مقدم با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت عمرانی، عضو هیات مدیره و معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تکاپوی آب و برق کشور، رییس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا و مدیرکل قراردادهای بین المللی چندین شرکت اقتصادی را در کارنامه کاری خود دارد. 

انتهای پیام/75005

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه