شهید عزت‌الله رحیمى: پیرو ولایت فقیه باشید

شهید عزت‌الله رحیمى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «هر قطره خون شهیدى به زمین می‌ریزد خط استوار دین اسلام را محکم‌تر و پرشورتر می‌سازد ما هم باید وظیفه خود را شناخته و به آن عمل کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم».

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

3064/ تبرک لحظاتمان با شهید عزت‌الله رحیمى

بسم رب الشهداء و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظروا ما بدلوا تبدیلا. (قرآن کریم)

با درود فراوان بر محمد(ص) و آل اطهارش و امام عصر مهدى موعود(عج) و درود بر امام امت رهبر کبیر انقلاب اسلامى و امید تمام مستضعفان جهان و سلام بر تمام شهداى گلگون کفن راه اسلام از هابیل تا حسین(ع) و از حسین(ع) تا کربلاهاى مکرر و از لبنان گرفته تا افغانستان و ایران اسلامى که در هر وجب از خاکش خون‌هاى پاکى ریخته شده که همه آنان هدفى واحد داشته و دارند که همانا حاکمیت دین و قانون الهى در روى زمین و حکومت ولایت فقیه است و کلام شعارشان لا اله الا الله و الله اکبر بود، آرى آنان رفتند و بار سنگین بر دوش ما نهادند.

هر قطره خونى که از بدن شهیدى به زمین می‌ریزد خط استوار دین اسلام را محکم‌تر و پرشورتر می‌سازد ولى ما باید وظیفه خود را شناخته و به آن عمل کنیم پیرو ولایت فقیه باشید جبهه‌ها را پر کنید مسجدها را پر کنید و دعاهاى کمیل، توسل و نماز جمعه را ترک نکنید و به خانواده‌هاى شهدا مفقودین و اسرا سرکشى کنید.

پدر و مادر عزیزم براى من نگران نباشید و در شهادت من خوشحال باشید و استوار بایستید مادر و خواهرانم باید همچون زینب(س) عمل کنند چون این راه را خودم آگاهانه و با آغوش باز انتخاب کرده‌ام چراکه این راه همان راه امیرمومنان و ائمه اطهار(ع) است و امام حسین(ع) این راه را پیموده است و شما دعا کنید خداوند ما را از یاران آن پاکدامنان قرار دهد.

پدر جان از شما می‌خواهم که مرا حلال نمایید و مادرجان از شما هم عاجزانه می‌خواهم که مرا حلال کنید امیدوارم که همه عزیزان مرا حلال کرده باشند.

انتهای پیام/ 89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه