| حمایت و تقدیر از پلیس خواسته مردم/ اهدای گل به مأموران یگان ویژه+ فیلم

قدردانی و حمایت از مأموران پلیس در برابر اغتشاشگران خواسته مردم است تا آنجا که برخی به طور خودجوش با اهدای گل از مأموران یگان ویژه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مخاطبان با ثبت کمپین «قدردان جان‌ بر کفان نیروهای ناجا در برابر آشوبگران هستیم» و جمع آوری امضا آورده‌اند که: صمیمانه از جان بر کفان نیروی انتظامی که در روزهای سخت همیشه در صحنه بوده و از مردم در برابر منافقین و فتنه‌گران دفاع کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در کمپین دیگری نیز با عنوان«حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در مقابل اغتشاشگران» و ثبت بیش از ده هزار امضا گفته اند:«هنوز از شهادت مامور نیروی انتظامی در گلستان در اثر درگیری ساکنین روستا با هم و شهادت نیروی مرزبانی نگذشته است که این روزها شاهد حمله رسانه‌ای و نیز در اغتشاشات اخیر توسط عده‌ای که خط گرفتنشان از کشورهای بیگانه کاملا مشهود است، هستیم. حال که مشخص است این عده چه اهداف پلیدی دارند ضمن حمایت از نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و تبیین بیشتر ابعاد این توطئه توسط رسانه‌ها خصوصا صدا و سیما هستیم».

و در متن پویشی دیگر با موضوع «اعلام انزجار از اغتشاشگران و تشکر از سپاه، بسیج و ناجا» نوشته اند:«بسم الله الرحمن الرحیم.با صراحت و با صدای بلند از مخلان امنیت و اغتشاشگران اعلام برائت و انزجار می‌کنیم و با تمام وجود و تا آخرین قطره خونمان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌ایم.

منافقان داخلی و دشمنان خارجی که به هر نحو در حال سوءاستفاده از عواطف مردم و موج‌سواری و دروغ‌پردازی هستند بدانند که از مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی تودهنی خواهند خورد.

و از تمام نهادهای انقلابی اعم از سپاه و بسیج و فراجا و تمام نهادها که در ایجاد امنیت نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم .

و در پایان صمیمانه از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم و تقاضای اشد مجازات برای لیدرها و مواجب‌بگیران بیگانه و دشمنان داخلی را داریم».

گفتنی است قدردانی از مأموران پلیس و حمایت از فراجا در مقابل اغتشاشگران از جمله خواسته آحاد مردم است؛ چرا که نمازگزاران در تهران و شهرستان ها پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و قدردانی از انتظامی کشور راهپیمایی کرده و برخی از نمایندگان مجلس و مسوولان نیز در مصاحبه هایی بر این موضوع تاکید کردند.

در این بین اما اقدام خودجوش مردم در تقدیر و تشکر از مأموران پلیس دیدنی است؛ یک نمونه آن اهدای گل به مأموران یگان ویژه پلیس توسط یکی از شهروندان است؛ ببینید:

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه