خروش عزاداران نبوی در همدان/ امام جمعه ملایر: سبلریتی‌هایی که باعث اغتشاش شدند باید خسارت‌ پرداخت کنند

در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت(ع) توسط اغتشاشگران اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در دارالمومنین همدان برگزار شد.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد-همدان: اجتماع بزرگ عزاداران نبوی به همت ستاد مردمی ملت امام حسین مجامع قرآنی و شواری هیأت‌های مذهبی همدان و با حضور گسترده عزاداران در پیاده‌راه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این اجتماع هیات‌های عزاداری همدان با حضور گسترده خود به عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) پرداختند.

در جریان این برنامه مردم عزادار ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، هرگونه توهین به پیامبر گرامی اسلام و پرچم جمهوری اسلامی را غیر قابل قبول دانستند و خواهان برخود قاطع با عاملان اغتشاش شدند.

عزاداران همچنین حمایت خود از نیروهای امنیت و جان بر کف فراجا اعلام کردند.

در این اجتماع عظیم استاندار همدان، فرماندهان نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، معاونین استاندار، نمایندگان استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان نیز در بین مردم ولایی حضور داشتند.

عزاداران در این اجتماع پرچم‌های هیات‌های خود را برافراشته و با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را از اتفاقات اخیر در کشور که باعث آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی نشان دادند. حضور دهه‌ نودی‌ها یکی از نکات قابل توجه در این اجتماه بود.

در این تجمع امام جمعه ملایر به سخنرانی پرداخت و خواهان برخورد با آشوبگران شد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه تمام مصیبت‌هایی که بر اسلام وارد شد پس از رحلت پیامبر اکرم و در سقیفه بنی‌ساعده رخ داد اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلامی همیشه نسبت به آینده مسلمانان اظهار نگرانی می‌کردند و می‌فرمودند مراقب فتنه‌ها باشید.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر افزود: به اغتشاشگران وعده اقامت کشورهای خارجی می‌دهند و به آن‌ها القا کردند که غرب گل و بلبل است اما آنها یا نمی‌دانند در غرب چه خبر است و یا با مردم ما و کشور ما دشمنی می‌کنند؟

وی با تاکید بر اینکه اهل بیت(ع) یاریگر کشور و مردم ما هستند تصریح کرد: جوانان و نوجوانان فریب دشمن را نخورند و به دامن دین و قرآن بازگردند چراکه سعادت بشریت در گرو اطاعت از قرآن و دین خداست.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه این ملت برای این نظام خون داده و دست طاغوتیان و چپاولگران را کوتاه کرده است گفت: دشمنان این مرزوبوم همچون رژیم صهیونیستی حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند اما دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: چرا هیچ کس به خاطر زنانی که در آمریکا با گلوله پلیس کشته می‌شوند؛ اعتراض نمی‌کند و از طرف دیگر منافقین که دستان آن‌ها به خون هزاران نفر از مردم آلوده است چطور به خود اجازه اظهار نظر می‌دهند؟

برقراری با اشاره به اینکه دختر جوانی به نام نرگس ربیعی در اغتشاشات اخیر در همدان بینایی خود را از دست داده است گفت: آیا نرگس ربیعی‌ها زن نیستند یا ایرانی نیستند که چشمان او را هدف قرار دادند و مدافعان به ظاهر حقوق زنان حرفی نزدند؟ اگر مدافع زن هستند چرا برای او پیام تسلیت نمی‌دهند.

وی اظهار کرد: اگر خانم امینی دانشمندی بود که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود آیا این سلبریتی‌ها که نان به نرخ روزخور هستند باز هم اعتراض می‌کردند؟ آیا حجاب خود را محکم‌تر می‌کردند و اشک می‌ریختند.

وی با بیان اینکه هرچه عزت است در سایه‌سار پرچم جمهوری اسلامی است افزود: نیروی انتظامی آنچه شهید داده است در راه عزت  کشور بوده است به طوری که زخم را به تن خود خرید تا به ملت زخم نخورد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه آموزش و پرورش و صدا و سیما جهاد تبیین را انجام دهد تصریح کرد: سبلریتی‌هایی که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کنند باید محاکمه شوند و خسارت‌ها از مال آنها باید پرداخت شود و خسارت به بیت المال و بخش خصوصی جبران شود.

وی گفت: اینکه یک نفر بیاید ۳۰ میلیارد تومان پول به خاطر برنامه از صداوسیما بگیرد بعد بگوید که برنامه من را پخش نکنید دیگر مشخص است دنبال چیست؟.

برقراری اظهار کرد: از سپاه پاسداران متشکرم که مقر عناصر ضد انقلاب را مورد هدف قرار دادند و مقابل با افرادی که بسیجیان را برای عروسی قربانی می‌گیرند ایستادند.

انتهای پیام/ 89040/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه