تغییر مسیر در بزرگترین اجتماع رضوین جنوب کشور/ پیاده روی تا قدمگاه خورشید

فرماندار بهبهان از تغییر مسیر در پیاده روی قدمگاه امام رضا(ع)شهرستان بهبهان که هر ساله در روز شهادت امام رضا برگزار می گردد خبر داد.

رستم عیدی پور فرماندار بهبهان در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در بهبهان اظهار کرد: سنت حسنه پیاده روی مردم شهرستان دارالمومنین بهبهان امام رضا(ع) با عنوان تا قدمگاه خورشید در روز شهادت این امام بزگوار برگزار می گردد، دارای قدمت و سابقه طولانی است که نشان از عرض ارادت و علاقه مردم بهبهان به اهل بیت (ع) است.

 

وی افزود: بعد از چندین سال به علت محدودیت های کرونایی که قادر به برگزاری این اجتماع باشکوه نبوده ایم، امسال نیز با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن مسیر پیاده روی و همچنین فراهم نبودن زیرساخت لازم برای خدمات رسانی به شهروندان در طول مسیر پیرو نظر اعضای ستاد اجرای مراسمات مذهبی شهرستان امسال مسیر پیاده روی به قدمگاه امام رضا(ع) واقع در روستای قدمگاه امام رضا تغییر می یابد.

رستم عیدی‌پور تشریح کرد: امام رضا (ع) در شهرستان بهبهان دارای سه قدمگاه می‌باشد، قدمگاه واقع در مسجد ارجان قدیم یا مسجد قدمگاه، قدمگاه مقوم واقع در خیابان عدالت در کوچه کناری مسجد سید فقیه و قدمگاه دیگر واقع در خیابان شهیدآباد می باشد.

 

فرماندار بهبهان درباره‌ مسیر جدید اجتماع پیاده روی قدمگاه امام رضا (ع) بهبهان در روز شهادت ایشان گفت: اجتماع مردم دارالمومنین بهبهان سه شنبه مورخ پنجم مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح از گلزار شهدا بسمت میدان هلال احمر بسمت امام‌زاده فضل(ع) بسمت میدان بانک ملی بسمت میدان معلم بسمت خیابان معلم و قدمگاه مقوم برگزار خواهد شد‌.

 

فرماندار بهبهان بیان کرد: این اجتماع با شکوه با حضور پرشور مردم دارالمومنین بهبهان و عاشقان دلباختان امام رضا (ع) در شهرها و استان های همجوار برگزار می گردد.

رستم عیدی پور در جزییات این اجتماع افزود: درطول مسیر پیاده روی همراه با عزاداری و سینه زنی مردم و همچنین برپایی موکب ها جهت خدمات رسانی به عزادارن دایر می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه