استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است

استاندار مرکزی گفت: وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک مخلص‌الائمه استاندار مرکزی و رییس شورای تامین استان در حاشیه مراسم عزاداری و راهپیمایی امت رسول الله در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر در جمع خبرنگاران گفت: وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نظم و امنیت عمومی در استان برقرار است و پاره ای ناآرامی‌ها و اغتشاشات محدود در سطح استان با همدلی نهادهای عضو شورای تأمین و همراهی مؤثر مردم دفع شده است.

رییس شورای تأمین استان مرکزی این وقایع را ناشی از خباثت ذاتی دشمنان و بی‌قراری و کینه آنان‌ نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی دانست و اشاره کرد: معترضین خیلی زود صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و انصافا توده مردم مثل همیشه جلوتر از برخی خواص حرکت کردند و انزجار خود را از تخریب‌کنندگان اعلام نمودند.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: همسو شدن گروهک‌‌های تروریستی و ضدانقلاب خارج نشین و اراذل سیاسی بی‌بصیرت پشت منقل نشین و اوباش سابقه‌دار یک امر روشن و در عین حال طبیعی است که هر از چند گاه ظاهر می شود.

 وی افزود: اراذل سیاسی و بعضی سلبریتی‌های فاسد خیلی تلاش کردند بر موج هیجانات و احساسات برخی نوجوانان و فرزندان عزیز ما سوار شوند، اما مانند همیشه در محاسبات خود خطا کردند و عملا در مقابل سد محکم ملت علاقمند به اسلام و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و عموم مردم طرفدار نظم و امنیت قرار گرفتند.

استاندار مرکزی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کرد: رمز استمرار و بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی آن می‌باشد که عبارت‌ است از مقصد عالی و انگیزه الهی و اجتماع و وحدت ملت در سراسر کشور با همان انگیزه و حول همان مقصد و مادام که مردم در صحنه باشند و مسئولان به وظایف خود خالصانه عمل کنند، گزندی به شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

مخلص‌الائمه با تقدیر از همراهی خانواده‌ها و اقشار مختلف برای دفع این موج هیجانی، افزود: ان‌شاءالله قوه قضائیه به تکلیف خود در برابر حرمت‌شکنان و حامیان و لیدرهای اصلی تحرکات ضدانقلابی اخیر عمل خواهد کرد و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا برخی مستندات مربوط به پشت صحنه این تحرکات ‌و تجمعات برای عموم نمایش داده شود.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه