شهیدسیدعباس حسینى: فرزندان را اسلامی تربیت کنید

شهیدسیدعباس حسینى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «در تربیت بچه‌ها به ویژه در نماز و روزه و اخلاق اسلامى بیشتر مراقبت کنید».

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3065/ تبرک لحظاتمان با شهیدسید عباس حسینى

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

بار پروردگارا ما را بر آنچه فراموش یا خطا کرده‌ایم مواخذه مکن؛ بارپروردگارا  تکلیف‌ گران و طاقت‌فرسا چنانچه بر پیشینیان نهادى بر ما نگذار.

بار پروردگارا بار تکلیف فوق طاقت ما را بر دوش منه و بیامرز و ببخش گناه ما را و بر ما رحمت فرما تنها سلطان ما و یار و یاور ما تویى . ما را با غلبه بر گروه کافران یارى فرما.

با درود و سلام بر تمام پیامبران خدا بویژه حضرت محمد(ص) آخرین رسول خدا. درود و سلام بر چهارده معصوم پاک نجات‌دهنده بشریت خاصه حضرت مهدى(عج)؛ درود و سلام بر تمام علماى تشیع خصوصا روح خدا حضرت آیت‌الله امام خمینى این قلب تپنده امت اسلامى. درود و سلام به روح پاک و مطهر تمام شهدا و جانبازان و مجروحین؛ درود و سلام بر تمام اسراى در راه حق به دست دشمنان اسلام، درود و سلام به خانواده‌هاى آنها یعنى خانواده‌هاى شهدا، اسرا، جانبازان، مجروحین و مفقودین و درود و سلام بر تمام رزمندگان اسلام که با دشمنان اسلام در همه جبهه‌ها می‌جنگند.

خداوندا تو خود بهتر میدانى که  این بنده حقیر عمرش چطور گذشت همه به باطل و هوى و هوس و چیزى براى خود ذخیره نکردم و همین می‌دانم اگر بخواهى با عدالت با من عمل کنی، واى بر حالم، ولى امیدوارم با رحمتت با این بنده گناهکار رفتار فرمای.

پروردگارا؛ مرا توفیق شهادت عنایت بفرما. خداوندا! ما را در قیامت از شفاعت محمد و آل محمد محروم مفرما. توفیقات الهى شامل حال اینجانب شد که به وحدانیت الهى و به نبوت جمیع انبیاء و خاتمیت حضرت محمد بن عبدالله(ص ) و ولایت و عصمت ائمه اثنى عشر و حضرت فاطمه زهرا (س) و به تمام عقاید اسلامى اصولا و فروعا اقرار و شهادت می‌دهم.

از همه التماس دعا دارم و تقاضا دارم این بنده حقیر را حلال فرمایید و به تمام دوستان و فامیل‌ها سلام مرا برسانید و بگوئید اگر حقى گردن بنده دارید براى خاطر خدا حلال بفرمائید خصوصا پدر و مادرم که حق زیادى بر گردن اینجانب دارند و من نتوانستم حقوق شما را برآورم و خدمتى به شما کرده باشم امیدوارم با بزرگوارى خوتان حلالم کنید، خودم یقین دارم که دعاى پدر ومادر در حق فرزند مستجاب می‌شود از خدا بخواهید خداوند غفور ور حیم از سر گناهانم بگذرد و در روز قیامت این بنده را خجالت زده و شرمنده نسازد و انشاءالله بنده و شما را با شهدا محشور فرماید.

همسر مهربانم از شما می‌خواهم که صبر داشته باشید با بچه ها مانند یک پدر مهربان رفتار کنید در تربیت بچه‌ها از نماز و روزه و اخلاق اسلامى بیشتر مراقبت کنید، امیدوارم بنده را حلال کنید چون اقرار می‌کنم که نتوانستم حق شما را ادا کنم.

انتهای پیام/ 89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه