غیرت دینی و انقلابی مردم باعث خروش میلیونی آنها علیه آشوبگران شد

یک فعال سیاسی گفت: غیرت دینی و انقلابی مردم باعث خروش میلیونی آنها علیه آشوبگران شد اما برخی عناصر خود فروخته و مسئولیت از دست داده داخلی در حوادث اخیر رفوزه شدند.

ایرج حیدری فعال سیاسی و معاون اسبق استانداری هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در بندرعباس اظهار کرد: غیرت دینی و انقلابی مردم کشور باعث خروش میلیونی آنها بر علیه آشوبگران و اغتشاشگران شد و فتنه‌ای دیگر با وقت شناسی مردم انقلابی خنثی شد.

وی عنوان کرد: آشوبگران و براندازان داخلی در روزهای اخیر با حمایت عوامل خارجی تلاش کردند با اقدامات ساختار شکنانه و آشوبگرانه خللی در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند که ناکام ماندند.

حیدری افزود: مشارکت سرویس های بیگانه در هدایت آشوب‌های اخیر مشهود بود و ضروری است پل‌های ارتباطی سرویس‌های بیگانه در کشور شناسایی و با آنها برخورد جدی شود.

این فعال سیاسی با هشدار به گروهک‌های تجزیه طلب، تصریح کرد: گروههای تجزیه طلب همچون کومله هیچ جایگاهی در بین مردم کرد نشین کشور ندارند و پایگاه‌های این گروهک در اقلیم کردستان عراق یکی پس از دیگری توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود خواهد شد.

حیدری با انتقاد شدید از همراهی برخی عناصر داخلی با عوامل اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که به برکت نظام و انقلاب با جایگاه و شهرتی رسیدند امروز با حمایت از اغتشاش گران در مقابل انقلاب قرار گرفتند و برخورد با این عناصر درخواست آحاد مردم انقلابی از دستگاههای ذیربط است.

معاون سابق استاندار هرمزگان در همین خصوص گفت: برخی از افرادی که به برکت انقلاب به جایگاه و مقامی در گذشته رسیدند و امروز در مسئولیت نیستند با حمایت از آشوبگران رفوزه شدند.

حیدری با اشاره به خروش میلیونی مردم کشورمان علیه آشوب گران، افزود: غیرت دینی و انقلابی مردم باعث حضور میلیونی آنها در دفاع از ارزش‌های انقلاب و امام و رهبری شد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: خروش میلیونی مردم انقلاب ایران در اقصی نقاط کشور به ویژه تهران فتنه ۱۴۰۱ را خنثی ساخت.

مشاور اجرایی معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر برخورد عبرت آموز با عوامل اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: برخورد بدون اغماض، قاطعانه و عبرت آموز با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر که خسارت‌های گسترده ای به اموال عمومی، دولتی، خصوصی و شهادت جمعی از نیروهای انتطامی و نظامی و مردم عادی شدند درخواست عموم مردم کشور از دستگاه قضایی است.

وی اظهار داشت: نیروهای انتظامی و نظامی عوامل امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و امنیت کنونی کشور مدیون جان فشانی های آنهاست و تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه علیه آنها خللی در کار آنها در دفاع از ارزش های انقلاب نخواهد کرد.

حیدری با درخواست از خانواده ها در مراقبت از فرزندان خود، تصریح کرد: خانواده ها از فرزندان نوجوان و جوان خود مراقبت کنند تا اسیر تبلیغات دروغین رسانه های بیگانه علیه کشور نشوند.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه