جشنواره آش قابلیت‌های گردشگری را معرفی می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: پانزدهمین دوره ملی جشنواره آش در روزهای ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در کریدورهای نمایشگاه بین‌المللی کاسپین متفاوت‌تر و آراسته‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به‌گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در جلسه برگزاری جشنواره آش اظهار کرد: پانزدهمین دوره ملی جشنواره آش در روزهای ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در کریدورهای نمایشگاه بین‌المللی کاسپین با حضور تمامی میهمانانی از سراسر کشور متفاوت‌تر و آراسته‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها موجب ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود و باید در ارتقا توانمندی آن‌ها تلاش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر این که برگزاری این جشنواره می‌تواند بیش از پیش قابلیت‌های گردشگری استان را نیز معرفی کند، گفت: مردمی بودن این جشنواره مهم‌ترین اعتبار آن است.

وی افزود: در واقع جشنواره آش یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی استان زنجان محسوب می‌شود و این جشنواره موجب شده تا اقوام متعدد اصیل ایرانی گردهم آیند.

شهامی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان که دخیل در برگزاری این جشنواره هستند به امورات محوله کاملا آگاه هستند و دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد خدمات سفر در این ایام بصورت آماده باش در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره خواهند بود.

مدیر آبفای شهرستان زنجان نیز در این جلسه افزود: با همکاری شهرداری زنجان و اداره آبفای زنجان آب شرب و بهداشتی به صورت مرتب تامین خواهد شد تا مردم در طول برگزاری این جشنواره در رفاه و آرامش باشند.

هادی عسگری اظهار کرد: با استفاده از تیزر، پوستر، رسانه‌ها و… برگزاری این جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد و با توجه به فعالیت‌های انجام شده امیدواریم شاهد حضور حداکثری مهمانان داخلی و خارجی در جشنواره ملی آش ایرانی باشیم.

در ادامه مسئول اداره زیباسازی شهرداری زنجان گفت: تلاش ما بر این است تا فضای با نشاطی را برای عموم مردم به ویژه میهمانان و گردشگران فراهم کنیم تا ظرفیت‌های گردشگری نیر بیشتر در سطح ملی معرفی شوند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری نیز در این جلسه گفت: مراسم پاکسازی گاوازنگ برای برگزاری مراسم اختتامیه انجام خواهد شد و برای حل مشکل پارکینگ مساعدت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

محمود بیات در ادامه این جلسه گفت: سینما رو باز زنجان برای مراسم اختتامیه آماده خواهد شد و تمامی مشکلات و موانع تا قبل از برگزاری این جشنواره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه