هیات تجاری ایران 3 آبان به پاکستان اعزام می‌شود

اتاق ایران 3 تا 7 آبان یک هیات تجاری به سرپرستی غلامحسین شافعی رئیس این اتاق را با هدف توسعه همکاری‌های تجاری ایران و پاکستان به شهرهای کراچی و لاهور اعزام خواهد کرد.

اتاق ایران در راستای توسعه همکاری‌های تجاری ایران و پاکستان، به زودی یک هیأت تجاری به سرپرستی غلامحسین شافعی، رئیس این اتاق به پاکستان اعزام کند. این هیات با حضور رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی، از سوم تا هفتم آبان ماه امسال به شهرهای کراچی و لاهور پاکستان سفر خواهد کرد. تمرکز تجاری این هیات بر حوزه‌های محصولات کشاورزی و مواد غذایی، نفت و گاز و شیمیایی، مصالح ساختمانی و معدنی، دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری و دانش‌بنیان و حمل‌ونقل خواهد بود.

برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده برای این سفر نیز از این قرار است:

-         برگزاری همایش تجاری و مذاکرات رو در رو (B2B) با حضور فعالان اقتصادی دو کشور در فدراسیون اتاق‌های بازرگانی پاکستان و اتاق‌های بازرگانی کراچی و لاهور

-        برنامه ملاقات رسمی با روسای اتاق‌ها و سازمان‌های دولتی و امضای یادداشت تفاهم در رابطه با توسعه و تنوع‌بخشی همکاری‌های تجاری، پیگیری اجرایی سازی مکانیسم تهاتر، تشکیل شورای تجاری ایران و پاکستان، تشکیل شورای حل اختلافات تجاری، توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل و ترانزیت

-        برنامه بازدید از صنایع و کارخانه‌های تولیدی در کراچی و لاهور و گشت شهری

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تاریخ رفت، روز سه‌شنبه 3 آبان ماه 1401 از تهران به کراچی با پرواز غیرمستقیم و پس از دو شب اقامت در کراچی، پنج شنبه شب 5 آبان، از کراچی به لاهور، و تاریخ بازگشت، شنبه شب مورخ 7 آبان، از شهر لاهور با پرواز مستقیم به تهران خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان حضور در این هیات تجاری برای دو شب اقامت در کراچی + دو شب اقامت در لاهور در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و تهیه آلبوم هیات، مبلغ 600 دلار به اضافه مبلغ مربوط به نرخ روز بلیت هواپیما را پرداخت کنند.

علاقه‌مندان برای همراهی این هیات لازم است پس از تکمیل فرم و ثبت نهایی آن در لینک (https://chambertrust.ir/iran-pakistan)، مدارک زیر را حداکثر تا تاریخ 12/7/1401 به معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران، تحویل دهند:

- ارائه پرینت تأیید ثبت‌نام از لینک اعلام شده

-  پرداخت هزینه ارزی اقامت (شامل 2 شب کراچی + 2 شب لاهور در اتاق سینگل هتل 4 ستاره به همراه صبحانه) به همراه ترانسفر فرودگاهی و تهیه آلبوم، کلاً به مبلغ 600 دلار به امور مالی اتاق ایران و ارائه رسید

-  ارائه یک قطعه عکس 3*4 رنگی

- ارائه کپی از کارت بازرگانی، کارت ملی و شناسنامه و صفحات گذرنامه (دارای اعتبار 7 ماه)

لازم به ذکر است، هزینه بلیت هواپیما، هزینه روادید پاکستان (مبلغ 100 دلار) و همچنین، عوارض خروج از کشور بر عهده متقاضیان خواهد بود و صرفاً هماهنگی‌های لازم جهت اخذ بلیت و ویزای اعضای هیات در موعد مقرر توسط اتاق ایران صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت‌نام در هیأت اعزامی می‌توانند با شماره‌های 85732356 و یا 09025315179 تماس بگیرند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه