جاساز 272 کیلو تریاک در خودرو/ سوداگران مرگ اجازه جولان نمی‌یابند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان داراب و و فرودگاه شیراز، 272 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان کشف شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره به خبرنگاران گفت: روز گذشته مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شیراز با یک دستگاه وانت پیکان مطلع و موضوع را به شهرستان داراب گزارش دادند.  

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعا به محور مواصلاتی شیراز-بندرعباس اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و با اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این خودرو 272 کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در پشت صندلی عقب و کف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اظهار داشت: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد. 
 

انتهای پیام/ن

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه