سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان درنمایش محشربسیار مشهود است

همسر شهید اسکندری گفت: سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان در نمایش محشر بسیار مشهود است و به موضوع شهدایی مانند شهید اسلامی نسب و شهید اسلامی به خوبی پرداخته شده که برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار عالی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز، همسر شهید اسکندری با حضور در محل اجرای نمایش «محشر» گفت: محشر،  تلنگری برای آنهایی است که موفق به دیدن  این نمایش می شوند تا بداند پس از این دنیای فانی، جهان و سرای آخرتی هم هست که به تمام اعمال و رفتار ما رسیدگی شود.

وی افزود: در محشر به موضوع شهدایی مانند شهید اسلامی نسب و شهید اسلامی به خوبی اشاره شده که برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار عالی است.

اعظم سالاری اضافه کرد: سبک شهادت شهید اسکندری مانند امام حسین (ع) بود و در راه دفاع از حرم و اسلام،  جان خود را نثار کرد و معتقد بود که باید در مقابل افرادی که با دین خدا مقابله می کنند قد علم کرد و حتی جان داد و شهادت را در آغوش گرفت.

وی تاکید کرد: شهادت شهید اسکندری نمونه ای از اخلاص وی برای اسلام و نظام مقدس بود و باید فضائل شهدا به خوبی به نسل جوان منتقل شود و جامعه اسلامی ما به نمایش محشر به عنوان مسیری برای جذب شدن به نیکی ها و آرمان شهدا نیاز دارد.

سالاری گفت: سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان در نمایش محشر بسیار مشهود است و از تمام دست اندرکاران این نمایش فاخر قدردانی می کنم و شور و شعف مردم شیراز برای دیدن این نمایش قابل وصف نیست. است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه