استقرار ۱۷۴۳ پایگاه مشارکت مردمی در جشن «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از برپایی یک‌هزار و ۷۴۳ پایگاه مشارکت عمومی در جشن «شور عاطفه‌ها» خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از ادامه طرح «شور عاطفه‌ها» به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این جشن با شعار «بیایید با هم مشق محبت بنویسیم» از ۲۴ شهریور آغاز شده و تا ۹ مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن «شور عاطفه‌ها» روز نهم مهر در مدارس برگزار خواهد شد افزود: تاکنون به صورت نقدی و کمک کالایی ۳ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است اما پیش‌بینی می‌شود این میزان تا ۱۰ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان با اشاره به اینکه ۲۰۸ مرکز نیکوکاری و ۱۶ دستگاه اجرایی مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند افزود: طبق هماهنگی با آموزش و پرورش قرار است در مدارس استان قلک‌هایی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان دارای توانایی مالی توزیع شود.

شیخی‌زاده تعداد کل پایگاه‌های سطح استان را یک‌هزار و ۷۴۳ مورد عنوان کرد و گفت: ۳۷ پایگاه در مراکز شهرستان‌ها و در میادین اصلی شهر برپا شده، ۲۰ پایگاه در مکان برگزاری نماز جمعه‌، ۷۶ پایگاه سیار، یک‌هزار و ۴۰۲ مدرسه و ۲۰۸ مرکز نیکوکاری کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: خیران می‌توانند برای مشارکت در جشن شور عاطفه‌ها کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ واریز کرده یا با سامانه *۸۸۷۷*۰۸۱# ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه