ضدانقلاب در جریانات اخیر با تمام توان پای کار آمد/ حضور مردم نقشه‌های دشمن را خنثی کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دشمنان ملت ایران همصدا شده بودند تا به کشور آسیب بزنند و هجمه همه جانبه‌ای شکل دادند و در حقیقت هیچ دلسوزی برام خانم امینی نداشته و فقط به برنامه‌های خود فکر می‌کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، علی گلالی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی تحلیل و بررسی مسائل اخیر کشور که با حضور رسانه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: اغتشاشات و آشوب‌های اخیر و اتفاقات پیشین متفاوت بود؛ از این نظر که برای اولین بار شاهد بودیم که به نوعی تمام معاندین و شبکه‌های ضد انقلاب و مخالفین نظام همصدا شدند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران همصدا شده بودند تا به کشور آسیب بزنند و هجمه همه جانبه‌ای شکل دادند و در حقیقت هیچ دلسوزی برام خانم امینی نداشته و فقط به برنامه‌های خود فکر می‌کردند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ضدانقلاب در قضیه اخیر تمام توان خود را گذاشت و حتی بدنبال وارد کردن اسلحه به کشور بود که با هوشیاری مرزبان‌ها و حافظان امنیت کشور دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه هجمه‌ها و برنامه‌ریزی دشمن به لطف خدا و هوشیاری مردم امروز شاهد آرامش در کشور و فروکش کردن اغتشاشات هستیم.

گلالی یادآور شد: با هوشیاری مردم خوشبختانه در روزهای اخیر لرستان شاهد اغتشاش نبود و وضعیت آرامی در استان حاکم بود.

وی عنوان کرد: مردم ما نشان داده‌اند همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دیدیم که پس از هتک حرمت به قرآن و پرچم جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

این مسوول انتظامی اظهار داشت: خدمت بی منت و برقراری امنیت در جامعه هدف همیشگی پلیس است و پلیس همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود. 

ور در پایان بر اهمیت روشنگری و دفاع از حق در انتشار اخبار اشاره و عنوان کرد: رسانه‌ها به واسطه نقش پر رنگشان نقش بسیار مهمی در روشنگری در جامعه و مقابله با هجمه و اخبار دروغین و تحریف شده دشمن دارند. 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه