استاندار اردبیل: احداث مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد هدف‌گذاری می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش جهت خانه‌دار کردن اقشار ضعیف جامعه، بر همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای هدفگذاری اجرای پروژه مسکن محرومان تأکید کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست با قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: با توجه به مشکل مسکن محرومان و تلاش جهت خانه‌دار کردن اقشار ضعیف جامعه، همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای هدفگذاری اجرای پروژه مسکن محرومان یک ضرورت است.

آمادگی دولت برای مساعدت به خانه‌دار کردن اقشار نیازمند

وی افزود: با تأمین زمین دولتی به‌صورت رایگان و اختصاص تسهیلات با کم‌ترین قیمت، می‌توان نسبت به خانه‌دار کردن اقشار نیازمند فاقد مسکن اقدام کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این راستا احداث واحدهای مسکونی با تعداد طبقات کم‌تر، با هزینه پایین‌تری نسبت به واحدهای مسکونی با طبقات بالا ممکن بوده و در صورت همکاری و تأمین مقدمات، این موضوع تا پایان دولت امکان‌پذیر است.

عاملی بیان کرد: کمیته امداد در خصوص ارائه خدمات خالصانه و موثر به اقشار نیازمند دارای جایگاه خاصی است و این فعالیت‌ها موجب عاقبت به‌خیری در دنیا و روسفیدی در آخرت می‌شود چراکه رفع گرفتاری‌های مردم معامله با خدا بوده و خیر آن در دنیا و آخرت نازل می‌شود.

اطمینان و همراهی مردم، موجب برکت بیش‌‌تر اقدامات کمیته امداد است

مصطفی خاکسار، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این نشست با اشاره به کمک‌های دولتی و مردمی در خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند، گفت: مردم با نگاه دینی و مسؤولانه، کمک‌های خود را به کمیته امداد ارائه می‌کنند و به‌دلیل اطمینان خاطر، پشتیبانی و همراهی مردم، برکت کار نیز بیش‌تر می‌شود.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های حسین دشتی، علیرضا حسین‌نژاد به‌عنوان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل معرفی شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه