شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه تسهیلات سفر رئیس جمهور و رشد هشت درصدی تعداد شش طرح روستایی و دانش بنیان در حوزه شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که از این تعداد دو طرح دانش بنیان و چهار طرح روستایی هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گنبدکاووس، مهدی دهرویه در هفتمین جلسه ستاد رشد هشت درصدی و مصوبات سفر رئیس جمهور با حضور مدیران شهرستان اظهار کرد: گنبدکاووس در تمام موضوعات به صورت جهادی عمل کرده و این امر سبب شده تا علاوه بر اینکه توقع و انتطار مدیران ارشد استانی بالا رود جایگاه شهرستان نیز ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: مدیران تلاش کنند تا با همان کار جهادی تسهیلات حوزه رشد هشت درصدی را بیش از ۱۱ درصد جذب کرده و تا ۱۳۰ درصد محقق کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: جایگاه شهرستان گنبدکاووس در سطح استان در جذب تسهیلات رشد هشت درصدی حدود ۳۱ درصد بوده و تلاش داریم تا بعد از تعطیلات و ظرف مدت یک هفته این رقم را به بیش از ۷۰ درصد برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده تعدادی از پرونده ها در دستگاه های اجرایی مختلف اماده ثبت بوده و به محض رفع قطعی اینترنت، در سامانه ثبت خواهد شد و ثبت این تعداد در ارتقاء جایگاه شهرستان در استان تاثیر بسزایی دارد.

دهرویه گفت: در حوزه شهرک صنعتی به عنوان یک حوزه تولیدی توجه بیشتری داشته و تاکنون جلسات مختلف استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده تا با رفع مشکلات این واحدها، میزان تولید ما در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: هفته اینده جلسه ای برگزار و در ان تمام مصوبات سفر و مصوبات رشد هشت درصدی به صورت مورد به مورد بررسی شده تا بتوانیم مشکلات این مصوبات را رفع و تسهیلات بیشتری در راستای ارتقاء شهرستان جذب کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در حوزه تسهیلات سفر رئیس جمهور و رشد هشت درصدی تعداد شش طرح روستایی و دانش بنیان در حوزه شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که از این تعداد دو طرح دانش بنیان و چهار طرح روستایی هستند.

تعداد ۵۵ پرونده با اعتبار بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان در حوزه تسهیلات ثابت رشد هشت درصدی گنبدکاووس تشکیل شده است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: در حوزه تسهیلات ثابت در بخش رشد هشت درصدی تاکنون تعداد ۵۵ پرونده با اعتبار بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان و در حوزه تسهیلات سرمایه در گردش نیز اعتباری بالغ بر ۳۹۳ میلیارد تومان در شهرستان تشکیل شده است.

محمدرضا میرنیا اظهار کرد: وضعیت شهرستان به لحاظ جذب تسهیلات رشد هشت درصدی مطلوب نبوده و گنبدکاووس در سطح استان جزو دو شهرستان اخر در این حوزه است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت شرایط خوبی داریم که در این راستا تعداد ۳۸ پرونده با اعتبار ۴۱۵ میلیارد تومان جذب شده و بیش از ۶۱ درصد از سهم صنعت شهرستان در این راستا محقق شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه