بسیج دانشگاه شهید رجایی: قوه قضائیه قاطعانه با بانیان و مشوقان اغتشاشات اخیر برخورد کند

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از آشوبگران و فتنه‌گرانِ مخل امنیت کشور، اتفاقات ناگوار رخ داده توسط این گروه‌ها را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و نهادهای حافظ امنیت، از قوه قضائیه خواست بدون مسامحه با بانیان و مشوقان خشونت و تفرقه روزهای گذشته به شدت برخورد کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَإِنَّهُ لَکِتَابٌ عَزِیزٌ  لَا یَأْتِیهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَلَا مِنْ خَلْفِهِ ۖ تَنْزِیلٌ مِنْ حَکِیمٍ حَمِیدٍ))

این کتاب به حقیقت صاحب عزت است و هرگز حوادث گذشته و امروز و آینده عالم نمی‌تواند راه ورود باطل را در آن باز کند، زیرا از جانب خدای حکیم و ستوده نازل شده است». فصلت ۴۱-۴۲

کشور عزیزمان در روزهای اخیر آبستن حوادث ناگواری بوده است که خاطر ملت عزتمند ایران اسلامی را مکدر کرده است .

هم زمان با اعلام خبر فوت خانم مهسا امینی ، داغی در دلمان نهاده شد که مطالبه عمومی مردم از دستگاه های مربوطه رسیدگی دقیق به این موضوع و شفاف سازی جوانب این پرنده بود.

کاسبان خون ملت عزیز ایران اما بیکار ننشستند و با سوءاستفاده از احساسات برانگیخته شده‌ی مردم، تجمع و اعتراضاتی را رقم زدند که هرچند در ابتدا با نام و بهانه خانم امینی بود، اما رفته رفته هیچ رنگ و بویی از مطالباتی موسوم به اصلاح رویه گشت ارشاد و حقوق زنان نداشت ، بلکه با افزایش خشونت شاهد خدشه دار کردن امنیت شهروندان، اهانت به پرچم مقدس ایران که به فرموده مقام معظم رهبری همان پرچم ائمه و انبیا است و آسیب رساندن به اموال عمومی نظیر ماشین‌های اورژانس و بانک‌ها بودیم و هستیم.

این تنش و آتش‌افروزی اما با حمایت کامل معاندین و وطن فروشانِ خود فروخته و همچنین دعوت به ستیزه‌جویی و اغتشاش توسط سلبریتی‌های خارج نشینی که خود حاضر به هیچ اقدام عملی نیستند، منجر به حوادث ناگوارتری همچون اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام ، فحاشی و اهانت و کشتار مردم بی گناه و ماموران حافظ امنیت کشور و جان برکفان فراجا و....، به آتش کشیدن مساجد و مرقد امام زاده ها و حوزه های علمیه ، هتاکی و فحاشی مستقیم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه ، هتک حرمت زنان عفیف ایرانی و همچنین به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد.

جالب اینکه تمام اتفاقات ناگوار ذکر شده با حمایت کامل غرب زدگان و مزدوران مدعی آزادی و حقوق بشر اتفاق افتاده است که به راحتی میتوان در اتفاقات اخیر تصویر مدنظر آن ها از آزادی و امنیت و حقوق بشر را مشاهده کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده های داغدار شهدای امنیت کشور و اعلام انزجار از آشوبگران و فتنه گرانِ مخل امنیت کشور، اتفاقات ناگوار رخ داده توسط این گروه هارا محکوم نموده و با صدای رسا به همه فتنه گران داخلی و خارجی اعلام میدارد در صورت ادامه دار شدن این آشوب ها و هتاکی ها و توهین به مقدسات ، همچون اجتماعات عظیمِ مردمی روزهای گذشته و اعلام نارضایتی ملت عزیز ایران از این گروه های آشوبگر ، مجددا با اقدام انقلابی و جواب دندان شکن ملت عزیز ایران بویژه جوانان روبرو خواهند شد. 

در پایان ضمن عرض تشکر از نیروی انتظامی که در طول دهه ها همواره همراه و مدافع مردم بوده است، و همچنین دیگر نهادهای حافظ امنیت ملت ایران، از قوه قضائیه خواستاریم که بدون مسامحه با بانیان و مشوقان خشونت و تفرقه روزهای گذشته به شدت برخورد نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه