بنیاد حفظ آثار و جهاد دانشگاهی سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و جهاد دانشگاهی استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عصر امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد انقلابی برآمده از متن انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جهاد دانشگاهی به‌واسطه ریشه‌های اصیل و بنیادین دو نهاد هستند که قرابت‌های زیادی با همدیگر دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از دوران دفاع مقدس به‌عنوان یک گنجینه بزرگ نام برد و افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس یک سند افتخار برای کشور است و همه دستگاه‌ها باید در راستای نشر معارف و ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

سلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و انقلابی موفق است ادامه داد: وجود قرابت زیاد بین این دو دستگاه زمینه‌ها و بستر مناسبی برای همکاری بین دو دستگاه فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان سمنان می‌تواند در مسیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس منشأ خدمات شایانی شود، گفت: انتظار می‌رود که دیگر دستگاه‌ها برای مستندسازی فعالیت‌های مرتبط با دفاع مقدس از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان سمنان بهره بیشتری بگیرند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در مستندسازی دفاع مقدس از دستگاه‌های پیشرو در استان است، ادامه داد: توصیه می‌شود که مراکز علمی و دانشگاهی استان در زمینه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مستندسازی آنها از توان و تجربه جهاد دانشگاهی استان بهره بیشتری بگیرند.

سلامی از آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای توسعه همکاری‌ها با جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: توافق انجام‌شده بین دو دستگاه نه یک تفاهم‌نامه که یک میثاق‌نامه انقلابی بین دو دستگاه برآمده از متن انقلاب است.

انتهای پیام/2568/س/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه