دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رسالت جامعه دانشگاهی و خصوصا اساتید و دانشجویان جهاد تبیین است، گفت: باید با ابتکار و خلاقیت نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند و دانشگاه ها رسالت سنگین در این خصوص دارند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک محمدرضا عسگری بعد از ظهر امروز در آیین تجمع دانشگاهیان دانشگاه اراک در محکومیت هتک حرمت به مقدسات و توهین به ارزش های اسلامی اظهار کرد: دفاع مقدس الگو و چارچوب ماندگاری برای نظام اسلامی ایجاد کرد و امروز در حال بهره گیری از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس هستیم و بسیاری از موفقیت های انقلاب اسلامی و اقتدار روز افزون به برکت مجاهدت های دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب از ابتدای شکل گیری نظام اسلامی راهبردهای مختلفی در دستور کار گذاشتند که به برکت نعمت ولایت فقیه و هوشیاری و در صحنه بودن مردم با شکست سنگین مواجه شدند و البته روی آوردن به دروغ و نیرنگ از شگردهای دیرینه دشمن علیه ملت است و امروز این توطئه با عنوان جنگ شناختی علیه ملت توسط دشمنان در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار منطقه ای و مقاومت فعال جمهوری اسلامی دشمنان را عصبانی کرده،گفت: پیروزی های جبهه مقاومت که به برکت انقلاب اسلامی است نقشه های دشمنان را دچار سرنگونی کرده و به شدت دچار خطای محاسباتی شده و لذا دشمن پس از شکست های متعدد تاکتیک خود را عوض کرده و رو به جنگ ترکیبی علیه ملت آورده است.

عسگری با اشاره به اینکه ملت ایران پیرو مکتب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است، افزود: مقابله با انحراف و عمل به امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام عاشورا است و انقلاب اسلامی هم با این اهداف شکل گرفته و لذا این مسئله باید در جامعه همواره تقویت شود.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه های آنها همواره هوشیار بود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنها در جنگ شناختی است و امروز بیان و تبیین صحیح روایت ها و حماسه های هویت ساز برای نسل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عسگری با اشاره به اینکه رسالت جامعه دانشگاهی و خصوصا اساتید و دانشجویان جهاد تبیین است، گفت: باید با ابتکار و خلاقیت نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند و دانشگاه ها رسالت سنگین در این خصوص دارند.

وی خاطر نشان کرد: در جهاد مقدس تبیین باید برای جوانان و نوجوانان خوباوری به عنوان یک فرهنگ حاکم شود و باید با این رسالت مهم بار دیگر فرهنگ مامی توانیم به نسل جدید منتقل شود و البته ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان از دیگر اهداف مهم جهاد تبیین باشد.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه