برگزاری یادواره 133 شهید بخش جره و بالاده کازرون

.فرمانده سپاه کازرون گفت: یادواره133 شهید بخش جره و بالاده کازرون در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کازرون، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز با اعلام این خبو بیان داشت: یادواره 133شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: این یادواره فردا 5 مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس در حسینیه روستای تله گاوه بخش جره و بالاده، به همت پایگاه شهدای این روستا برگزار می شود.

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار، از خودگذشتگی و شهادت را در جامعه ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی جوانان با غیرت کشور می باشد که باعث عزت و اقتدار ملت در جهان است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد:  شهدا افتخار ملت ایران و جهان می باشند و اگر امروز شاهد حضور ملت در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها  هستیم همه به تاسی راه شهدا می باشد.

فرمانده سپاه کازرون خاطرنشان کرد: با توجه به حقی که شهدا به گردن همه مردم دارند، از عموم مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان جهت حضور با شکوه در مراسم یادواره 133 شهید بخش جره و بالاده در روستای تله گاو دعوت می کنیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه