راهپیمایی 28 صفر نشان داد که اعتراض باید با پرهیز از هرگونه اغتشاش بیان شود

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: راهپیمایی روز 28 صفر نشان داد که اکثریت مردم خواهان ایجاد نظم و امنیت در جامعه هستند و اگر کسی هم اعتراضی دارد، اعتراض خود را باید با پرهیز از هرگونه اغتشاش بیان کند.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد با اشاره به حضور پرشور مردم در تجمع روز  28 صفر در اعتراض به اغتشاشگران گفت: مردم تهران و شهرهای دیگر کشور در روز 28 صفر حضور پرشوری را در حمایت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری داشتند.

وی افزود:‌ مردم سراسر کشور در این تجمع، اعتراض خود را به کسانی که به مقدسات توهین کرده بودند، دست به تخریب اموال عمومی زدند و عده‌ای را به شهادت رساندند، اعلام کردند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اغتشاشگران برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده و امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند و مردم نیز اعتراض خود را نسبت به این اقدامات اعلام کردند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: تظاهرات روز 28 صفر یک حضور پرشوری بود و مردم با حضورشان یک بار دیگر با مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بعیت کردند و نشان دادند که همچنان در صحنه حضور دارند. 

وی افزود: مردم در تجمعات خود در روز 28 صفر به صراحت اعلام کردند با کسانی که امنیت جامعه را برهم بزنند و بخواهند کشور را به آشوب بکشند مقابله می‌کنند و این حضور پرشور مردمی مشتی بر دهان کسانی بود که خواهان تجزیه ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجمعات و راهپیمایی روز 28 صفر نشان داد که اکثریت مردم خواهان ایجاد نظم و امنیت در جامعه هستند و اگر کسی هم اعتراضی دارد، اعتراض خود را باید با پرهیز از هرگونه اغتشاش بیان کند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه