توحید نوری به عنوان سرپرست جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه معرفی شد/ استعفا سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی موافقت نشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از استعفای سرپرست تیم والیبال ارومیه خبر داد و گفت: به نا به دلایل شخصی سرپرستی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه از این سمت استعفا و « توحید نوری» به عنوان سرپرست جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه معرفی شد.

علی مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در ارومیه در خصوص استعفا رییس سازمان فرهنگی شهرداری و مسوول والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: طی روزهای اخیر سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه‌ به علت مشکلات شخصی و خانوادگی و برخی مشکلات دیگر و کثرت کار در مجموعه اقدام به استفعا داده که با مخالفت شهرداری مواجه شد و در حال حاضر آقای نقی پور به مسوولیت خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به استعفا مسوول تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های مجموعه آقای قربان نژاد حاضر به بازگشت به سمت خود نبوده و بنا به دلایل شخصی از سمت خود استعفا دادند و در سمت دیگری به ارایه خدمت خود ادامه خواهند دادند.

مصطفی زاده عنوان کرد: شهردار ارومیه در حال حاضر «توحید نوری» را به عنوان معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و سرپرست تیم والیبال انتخاب کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: آقای نقی پور و آقای قربان‌نژاد در تشکیل تیم والیبال خدمات شایسته‌ای انجام داده‌اند و هر ۲ نیروی سالم، صالح و از چهره‌های جوان، فعال،کاری در حوزه ورزش استان به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه