توزیع 23 هزار بسته غذایی بین نیازمندان ایلام توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون قریب به ۲۳ هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام از حمایت های برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور تقدیر کرد.

وی از توزیع ۹۰۰ بسته غذایی گوشت گرم بین نیازمندان و معلولان تحت حمایت بهزیستی استان خبر داد و گفت:این شانزدهمین مرحله توزیع بسته گوشت گرم است که به همت بچه های مسجدی در مناطق محروم استان توزیع می شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: طی این ۱۶ مرحله از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون قریب به ۲۳ هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی پور گفت: این تعداد بسته های غذایی گوشت گرم به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا وموسسه و کانون حضرت خدیجه (س) به استان ارسال شده است.

انتهای پیام 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه