سردار رفیعی آتانی: دشمن را در غرب آسیا پشیمان خواهیم کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه و ارتش مقتدر هرگز فریب نمایش اراذل و اوباش را نمی‌خورند چرا که دستانشان بر روی ماشه است و چشم بدخواهان و فرصت طلبان را در مرزها از حدقه بیرون می‌کشند. اردوگاه دشمنان را در شمال غرب زدیم و در غرب آسیا پشیمان شان خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان البرز، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی در اجتماع بزرگ مردم شهرستان البرز در محکومیت اغتشاشات اخیر که عصر امروز در شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های دنیای استکبار در برپایی جنگ جهانی فتنه، جلوگیری از جهانی شدن شعار رستاخیز عظیم اربعینی حسینی است و بر این اساس نیز طی ماه های گذشته ابتدا به سراغ عراق مظلوم رفتند تا اربعین باشکوه امسال شکل نگیرد. 

وی افزود: مردم مومن و ولایی ایران اسلامی و همه علاقمندان به دستگاه اهل بیت علیهم السلام بدانند که در حوادث اخیر دشمن بنا داشت با ناجوانمردی و به راه انداختن فتنه و آشوب، انتقام حماسه بزرگ و ۲۲ میلیونی اربعین امسال را بگیرد که با حضور مردم فهیم و انقلابی در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب این توطئه نیز همچون ۴۴ سال گذشته با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تصمیم گیران پشت پرده در حوادث اخیر سلطنت‌طلب‌ها را به میدان آوردند و با فضاسازی رسانه ای سعی در تطهیر این جماعت وطن فروش داشتند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: سلطنت طلبانی که امروز هم همچون گذشته عروسک خیمه شب بازی استکبار هستند شعارشان این است که ما نگران ایرانیم و جان مان را فدای ایران می کنیم، این شعار، حرف همان جماعتی است که در اوج ذلت و خواری به خاک این مرز و بوم چوب حراج زدند.

این مقام نظامی تصریح کرد: حتی در میدان سیاست با استفاده از قدرت دیپلماسی می‌خواستند ملت ایران را بشکنند چرا که از اقتدار ما عقده دارند، در این راستا نیز تلاش کردند که سفر رئیس‌جمهور به نیویورک محقق نشود اما آنچه اتفاق افتاد مایه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم مقدس ملت بزرگ ایران بر قلل مرتفع دنیا به اهتزاز درآمده و در سازمان ملل عکس حاج قاسم سلیمانی در دستان رئیس‌جمهور مقتدر و بااخلاق بالا رفت و این یعنی اینکه ما مقتدر هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در صحنه سیاست برگ برنده دست ملت ایران اسلامی است، افزود: از میدان گفت و گو خارج نمی‌ شویم چراکه منطق دنیا و زبان دشمن را بلد هستیم و می‌دانیم که در وسط میدان چگونه هیمنه دشمن را بشکنیم. این شجاعت و نترسیدن‌ را شهدا به ما آموخته‌اند. 

سردار رفیعی‌آتانی به فرمایشاتی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: هنر امام راحل این بود که ایران و اسلام را برای تحقق هدفی متعالی در کنار هم قرار داد.

وی ادامه داد: روزی که به ایران تعرض شد، امامی که اهل یقین بود اسلام را به کمک ایران آورد و با فرزندان مومن و انقلابی، لشکرهای مردمی ساخت و از ایران دفاع کرد و یک وجب از خاکش را به کسی نداد، مگر می‌توانند ایران را از اسلام و اسلام را از ایران جدا کنند؟ «ایران» کربلا و ام‌القرای جهان اسلام و آمال و آرزوی مسلمانان و آزادگان دنیا شد.

این مقام نظامی اذعان کرد: سپاه و ارتش مقتدر هرگز فریب اراذل و اوباش را نمی‌خورند چرا که دستانشان بر روی ماشه است و چشم بدخواهان و فرصت طلبان را در مرزها از حدقه بیرون می‌کشند. اردوگاه دشمنان را در شمال غرب زده‌ایم و در غرب آسیا پشیمان شان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: فرزندان ملت در نیروی انتظامی و بسیج نجیبانه و جوانمردانه با دستان به تکلیف بسته شده امنیت را تقدیم مردم کردند و بی‌نظمی را از کف خیابان‌ها خارج کردند، استمرار امنیت و عظمت به حضور مردم در اجتماعات عظیم وابسته است که طی روزهای اخیر به نحو احسن در سراسر کشور شکل گرفته و می‌گیرد.

سردار رفیعی‌آتانی افزود: «مساجد» سنگرهای حقیقی هستند که باید با شور مضاعفی در این مکان‌های مقدس حضور یابیم و پرچم سه رنگ را در دستان فرزندان خود دهیم و فتح‌الفتوح‌ها را برای آنان بازگو کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه