نمایش واره «سلام فرمانده» در قزوین اجرا می شود

مسئول فرهنگی و هنری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نمایش واره «سلام فرمانده» با هدف تبیین جنایات استکبار جهانی و مظلومیت کودکان کشورهای مستعمره استکبار اجرا می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، سرهنگ الماس پویامنش اظهار کرد: چندین سال است مقام معظم رهبری به طور مکرر در بیانات گهربارشان همواره موضوع گفتمان جهاد تبیین را متذکر شده و همگان خصوصا دغدغه مندان نظام را به این جهاد بزرگ دعوت کرده اند.

وی افزود: این موضوع بر خلاف نظریات و تفکرات معاندین و فرصت طلبان و عمال صهیونیسم و آمریکای جنایتکار می باشد چرا که آنها در تلاش هستند تا تحت هیچ شرایطی مردم به درک و امادگی لازم و شعور سیاسی نرسند و ظلم های تاریخ مردم کشورهای تحت ستم و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و خصوصا مردمان مظلوم و بی دفاع و مسلمان کشور های مسلمان افغانستان، عراق، یمن، فلسطین، بوسنی و هرزگوین، سوریه و غیره که با نقشه های ننگین خود همواره آنان را مستعمره خود دانسته و به چپاول اموال و امکانات و نابودی آنان همت گماشته اند مطلع کنند.

مسئول فرهنگی و هنری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: لذا بر ان شدیم رسالت روشنگری خود را با یکی از ابزار مهم و گویا به نام زبان هنر به کار ببندیم تا سهمی در نوع گفتمان جهاد تبیین عرضه کرده باشیم.

سرهنگ پویامنش اضافه کرد: مجموعه فاخر و بزرگ سرود سلام فرمانده در همین راستا به عنوان یک ارزش بی بدیل هنری مورد توجه جهانیان و حتی معاندین قرار گرفت که تحسین دغدغه مندان نظام و انقلاب تا ظهور یار برانگیخت و خشم معاندین فرصت طلب منفور داخلی و خارجی را برآشفت. از همین رو تصمیم گرفتیم این رسالت با یک پیوست فرهنگی مناسب بار دیگر در هنر دیگر بنام نمایش واره از مجموعه فرهنگی سپاه پر افتخار صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داشته باشد تا استمرار کار فاخر ارزشی در مقوله هنر همچنان یکه تازی کند و هنر انقلابی رسالت واقعی خود را بسط و منتشر کند.

وی بیان کرد: رونمایی از آیین نامه نمایش واره سلام فرمانده در روز ۲۳ مهر ماه سال‌جاری برگزار می شود. مضمون این نمایش واره، مربوط به مظلومیت کودکان کشورهای مختلفی است که تحت یوق استکبار قرار گرفته اند و اهالی استکبار می خواهند این امر به فراموشی سپرده شود و تاریخ برای اینها ورق نخورد و بار دیگر مردم ان روشنگری و بصیرت لازم را بدست نیاورند. لذا ما تلاش کردیم این مساله تحقق پیدا نکند و مردم بار دیگر با مظلومیت این کودکان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه