تعداد ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر در گلستان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: به همت خیرین و نماینده ولی فقیه در گلستان تعداد یک‌هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، رضا جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کمک به خانواده های نیازمند در سال تحصیلی جدید نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با همکاری خیرین بسته های لوازم التحریر، پوشاک و کفش را تهیه و توزیع کردند.

وی تصریح کرد: تعداد یکهزار بسته لوازم التحریر شامل ۱۲ قلم به همراه کفش و پوشاک مناسب فصل سرما هر یک به ارزش ریالی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و در مجموع ۴۶۰ میلیون تومان تهیه و در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر گرگان توزیع شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: دانش اموزان برخی از مدارس در روستاها و مناطق کم برخوردار برای تحصیل نیازمند پوشاک مناسب و لوازم التحریر دارند و خانواده ها توان مالی مناسب برای تهیه این لوازم را ندارند.

وی بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی انتطار می رود خیرین و نیکوکاران به کمک خانواده های نیازمند امده و برای تحصیل دانش آموزان، این آینده سازان کشور اسلامی کمک کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه