بصیرت یعنی در زمان فتنه "مو" را تشخیص بدهیم/ تراز خواص در فتنه‌‌ها مشخص می‌شود

امام جمعه دهدشت با توجه به همراهی برخی افراد در صف دشمن گفت: انسان باید در چنین شرایطی با داشتن بصیرت بتواند "مو" را تشخیص دهد وگرنه وقتی فتنه به اندازه کوه باشد بر همه معلوم است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: یکی از اهداف این آشوب‌ها، اسلام اهل بیتی است.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز این اتفاقات در بسیاری از کشورها رخ می‌دهد اما اتفاق خاصی نمی‌افتد چون اسلام آن‌ها بی‌خطر است.

وی افزود: اوایل انقلاب که چیزی نداشتیم دشمن با نوکرهایش نتوانست کاری انجام دهد، اکنون که کشور دارای قدرت اساسی مهم است هیچ‌کاری نمی‌توانند از پیش ببرند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به همراهی برخی افراد در صف دشمن گفت: انسان باید در چنین شرایطی با داشتن بصیرت بتواند "مو" را تشخیص دهد وگرنه وقتی فتنه به اندازه کوه باشد بر همه معلوم است.

امام جمعه دهدشت با بیان این که انقلاب از این حوادث زیاد به خود دیده است گفت: باید بتوانیم فضا را درست مدیریت کنیم، دریا موج می‌زند فضولات بیرون می‌ریزند و خیلی‌ها عیارشان مشخص می‌شود.

وی افزود: در این احوالات گوهر انسان مشخص می‌شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز جوانان مدافع حرم به مراتب از جوانان اول انقلاب غیورتر هستند گفت: نباید در زمین دشمن بازی کنیم، دو جبهه بیشتر نداریم، انقلابی و غیرانقلابی، تراز خواص در فتنه‌ها مشخص می‌شود.

وی خطاب به سبزپوشان سپاه دهدشت گفت: دشمن از ایمان و اعتقاد شما می‌ترسد وگرنه دشمن هم سلاح دارد، لذا باید قدرت ایمان خود را تقویت کنید و رهرو راه شهدا باشید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه