جزئیات ارائه اصلاحیه بودجه شهرداری به شورا

عضو شورای شهر تهران جزئیات ارائه اصلاحیه بودجه شهرداری به شورا را تشریح کرد.

به گزارش گروه شهری آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران درباره روند تحقق بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اطلاعاتی که از تحقق درآمدهای بودجه داریم نشان دهنده تحقق ۴۰ درصدی است. به صورتی که تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای بودجه محقق شده اما به این معنی نیست که ۴۰ درصد از برنامه های مصوب در بودجه اجرایی شده بلکه درآمدها محقق شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: بخشی از ارقام در بودجه برای پرداخت دیون پیش بینی شده بود و بخشی از درآمدها نیز صرف هزینه های اوراق مشارکت شده و شهرداری نسبت به سپرده گذاری در این بخش اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقق درآمدها جهش خوبی ایجاد شد اما در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه ها هنوز به رضایت بالا نرسیده‌ایم، یادآور شد: انتظار داریم که شهرداری تهران با توجه به تاکیدی که دارد در مناطق جنوبی به ویژه مناطق ۱۶،۱۷،۱۸ و ۱۹ تخصیص نقدینگی بیشتری داشته باشد و از درآمدهای خوبی که به میزان ۴۰ درصد کسب کرده است اولویت را به مناطق اختصاص دهد که به صورت جدی تحول در کیفیت زندگی شهروندان رخ دهد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در تحقق بودجه، وضعیت قابل قبول است و نسبت به ۶ ماه ابتدایی سال قبل جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری هنوز در رابطه با اصلاحیه بودجه، چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است، گفت: هنوز خبری از اصلاحیه نیست اما فصل آن نزدیک است و حداکثر تا آذرماه باید اصلاحیه از سوی شهرداری ارائه شود و در کمیسیون برنامه و بودجه و سپس صحن شورا بررسی شود. بر اساس آنچه شنیده‌ایم قرار است شهرداری اصلاحیه را ارائه دهد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه