چرا 2 هزار پرواز در آمریکا لغو شد‌

به خاطر وقوع طوفان ایان بیش از 2 هزار پرواز در آمریکا لغو شده است و برخی فرودگاه‌ها در فلوریدا فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از رویترز، به خاطر وقوع طوفان دیروز و امروز بیش از 2 هزار پرواز در آمریکا لغو شده است و برخی فرودگاه‌ها در فلوریدا فعالیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کرده‌اند.

367 پرواز دیروز و 1748 پرواز امروز در آمریکا لغو شده  و بنا به اعلام سایت فلایت‌اور، 1800 پرواز در آمریکا هم دیروز با تاخیر انجام شده است.

طوفان ایان دیروز از طریق خلیج مکزیک وارد آمریکا شده و پیش‌بینی می‌شود به خاطر گرمای هوا در این خلیج به یک طوفان خطرناک درجه 4 تبدیل شود.

 

مرکز طوفان ملی آمریکا پیش‌بینی کرده که سرعت وزش باد در این طوفان تا حدود 210 کیلومتر افزایش یابد و 60 سانتیمتر نیز باران طی امروز و فردا در منطقه تامپا در فلوریدا ببارد.

والت دیزنی اعلام کرده که امروز و فردا پارک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در منطقه اورلاندو تعطیل می‌کند.

شرکت‌های هواپیمایی در آمریکا 40 درصد پروازهای خود در فرودگاه‌ میامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لغو کرده‌اند. فلوریدا یکی از اصلی‌ترین مراکز عبور و مرور خطوط پروازی در آمریکاست و پیش‌بینی می‌شود فرودگاه‌های این ایالت شدیدا تحت تأثیر این طوفان قرار بگیرند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه