هم افزایی شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نهضت ملی مسکن/لزوم تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: باید از ظرفیت بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از پیش استفاده کرد و روند اعطای تسهیلات بانکی تسهیل یابد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی که با حضورمدیران کل در سالن اجتماعات مدیریت امور شعب بانک مسکن استان برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از پیش استفاده کرد و روند اعطای تسهیلات بانکی تسهیل یابد.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی ترانزیت ریلی در پایانه‌های مرزی تصریح کرد: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ماه‌های آینده باید نواقص خطوط راه‌آهن و ایستگاه‌ها را برطرف کند.

  رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از فعالیت مجموعه راه وشهرسازی در ستاد اربعین  و استقبال از زائران در مرز تمرچین گفت: خروج ۶۵ هزار زائر از مرز تمرچین نشان از اهمیت ویژه مرز و ضرورت گسترش زیرساختهای حمل‌ونقل دارد.

حمزه لو بیان کرد: توسعه ۳۷ کیلومتر راه و بزرگراه اصلی منتهی به پایانه مرزی تمرچین، راه اندازی پارکینگ‌های ویژه زائران و تعیین مسیرهای پدافندی از جمله اقدامات این مجموعه در ستاد اربعین است.
وی در پایان تاکید کرد: ارتقای ایمن‌‌سازی و کیفیت راه‌های آذربایجان‌غربی در اولویت است و این برنامه ادامه‌دار خواهد بود تا زمینه توسعه استان فراهم شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه مدیران کل زیرمجموعه راه و شهرسازی به بیان نظر و پیشنهادها پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه