جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کرد

امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار نامور رئیس کانون بازنشستگان ستاد کل نیروهای مسلح  از سه نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از فراجا، ارتش و سپاه دیدار کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار گفت: رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از بندگان و اولیای خاص خداوند سبحان هستند که با رشادت‌های خود، عزیزترین سرمایه خود را در راه اهداف خدا و اهداف متعالی اسلام و انقلاب نثار کردند.

 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه  وجود پیشکسوتان در میان ما  بوی بهشت و رنگ عشق و شهادت دارد و غنیمت بزرگ و از رحمت های الهی هستند، خاطرنشان کرد: ایثارگران شهدای زنده و از غیور مردان سلحشور تقابل حق و باطل هستند که هر آینه برای خدمت به انقلاب اسلامی آماده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، امیر نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از امیر سرتیپ دوم رضا صبوری زاده از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی صبوری از سپاه پاسداران و سرتیپ دوم پاسدار محمد جواد بافقی یزدی از فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه