نوسازی و افزایش سرویس ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: نوسازی و افزایش سرویس ناوگان حمل و نقل عمومی در استان ضروری است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مازندران، ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران پیش از ظهر امروز در بازدید از پایانه‌های استان اظهار کرد: از اول تا پایان شهریور اعزام ۱۸ هزار و ۹۵۵ زائر مازندرانی اربعین در قالب یک‌هزار و ۸۰ سرویس جابه‌جا شدند و به همین تعداد نیز برگشت داده شدند.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در جابه‌جایی زائران به وجود نیامد، تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۰ نفر از همکاران با به‌کارگیری ۲۰ ناوگان سبک در مرز مهران مشغول ارائه خدمت بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با تاکید بر اینکه جلوگیری از بازار دلالی و ممنوعیت سرویس دربستی دو اقدام مهمی بوده که طی این مدت انجام شده است، تصریح کرد: استان مازندران از ۱۵ درصد سرویس سواری برخوردار است ولی در مراسم مناسبتی همانند اربعین و ارتحال امام باتوجه به اقبال مردم به سرویس عمومی با مشکل مواجه می‌شویم که در این زمینه پیگیری برای نوسازی و افزایش سرویس ناوگان اتوبوس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه