گلایه‌های والدین به وضعیت سرویس مدارس/ بالاخره سرپرست اداره‌کل انجمن اولیا و مربیان منصوب شد

بالاخره سرپرست اداره‌کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش منصوب شد؛ این انتصاب در حالی انجام شده است که خانواده‌ها چندی است نسبت به وضعیت سرویس مدارس گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، این روزها وضعیت سرویس مدارس از جمله دغدغه‌های والدین است؛ آنها اعلام می‌کنند که هزینه سرویس مدارس به حدی بالاست که برخی موارد حتی با شهریه مدرسه غیردولتی برابری می‌کند.

در این شرایط اعلام شده است که بالاخره وزیر آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان را منصوب کرد و «شهلا باقری» به عنوان «سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان» منصوب شد.

در حکم باقری آمده است: «با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان» منصوب می شوید؛ امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌‎های رئیس جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌‎های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است. توفیق روزافزون سرکارعالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم».

پیش از شهلا باقری، نورعلی عباسپور مسؤولیت انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت که مدت مأموریت مدت‌ها پیش پایان یافته بود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه