بهترین و بدترین بازیکنان بزرگترین رقیب ایران در قطر/ از انتقادات به مگوایر و آرنولد تا ستاره‌ای به نام بلینگهام

پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا نگاهی به بهترین و بدترین بازیکنان تیم ملی انگلیس بیاندازیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سایت گل در گزارشی به انتقاد از 2 بازیکن انگلیسی منچستریونایتد پرداخت و مدعی شد که این ستاره‌ها نباید در جام جهانی در ترکیب انگلیس قرار گیرند.

چارلز واتز، خبرنگار گل تیتر گزارش خود را با عبارت «خواهش می‌کنم مگوایر را دعوت نکنید» منتشر کرد.

هری مگوایر که در منچستریونایتد بارها و بارها نشان داده که به شدت پراشتباه است، اکنون به پاشنه آشیل سه‌شیر نام گرفته و هواداران انگلیس درخواست دارند تا ساوتگیت به مدافعی دیگر در قلب خط دفاعی بازی دهد.

گل نوشت: هری مگوایر در بازی مقابل آلمان بار دیگر اثبات کرد که به شدت پراشتباه ظاهر می‌شود. زمان برای آزمون و خطا تمام شده و ایستگاه بعدی دوحه قطر است. برخی بازیکنان باید از لیست تیم ملی در جام جهانی خط بخورند که یکی از آنها هری مگوایر است.

سایت گل همچنین اشاره کرد که «جیدون سانچو» که این روزها به ستاره منچستریونایتد و تن‌هاگ بدل شده نیز به درد تیم ملی نمی‌خورد و ساوتگیت باید از اندیشه‌ای دیگر در خط تهاجمی استفاده کند.

البته ساوتگیت نشان داده زیاد به این نوع انتقادات توجهی ندارد. وقتی هفته پیش انگلیس مقابل ایتالیا بار دیگر ناکام ماند، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که ترنت الکساندر آرنولد باید به ترکیب بازگردد ولی سرمربی انگلیسی در اقدامی جالب به آنها دهان‌کجی کرد و این بازیکنی که تا بازی قبل نیمکت‌نشین بود را از لیست بازی خط زد تا نشان دهد چقدر روی تصمیم خود مصمم است.

تیم ملی انگلیس در تاریخ 30 آبان در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. انگلیسی که اکنون از شرایط خوبی برخوردار نیست و روی کاغذ با تیم یورو 2020 و جام جهانی 2018 بسیار متفاوت است.

سایت گل در ادامه به معرفی 23 بازیکن پیشنهادی برای جام جهانی 2022 پرداخت و مدعی شد که ساوتگیت باید از این بازیکنان در قطر استفاده کند.

دروازه‌بانان

جوردن پیکفورد باید به دروازه اصلی انگلیس بازگردد. او گلر اول ساوتگیت خواهد بود و در قطر نیز باید در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرد.

از تعویضی‌های پیکفورد نیز باید به ارون رمسدیل و نیک پوپ اشاره کرد. دین هندرسون که نمایش خوبی در ناتینگهام فارست داشته ولی با توجه به مصدومیت اخیرش جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت.

بازیکنانی که باید دعوت شوند: جوردن پیکفورد – ارون رمسدیل – نیک پوپ

بازیکنانی باید خط بخورند: دین هندرسون – سم جانستون

مدافعان

هری مگوایر بدون شک باید از لیست خط بخورد و در ترکیب تیم ملی نباشد. ما می‌دانیم که رابطه ساوتگیت و مگوایر بسیار خوب است ولی این دلیل نمی‌شود که او به قطر سفر کند. آمادگی او به شدت فاجعه‌بار است و در منچستریونایتد نیز دیگر در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد. این بازیکن قرار هم نیست فرقی بین بازی‌های باشگاهی و ملی در قطر داشته باشد. او در بازی مقابل آلمان اشتباهی وحشتناک داشت و یک پنالتی راحت به آنها تقدیم کرد.

 به نظر می‌رسد ساوتگیت برای جانشینی مگوایر می‌تواند بدون شک به «بن وایت» بیاندیشد. او در آرسنال فوق العاده بوده و حتی می‌تواند در پست دفاع راست نیز نمایشی خوب به ثبت رساند.

تیم ملی انگلیس همچنین می‌تواند از «فیکایو توموری» در کنار «اریک دایر» و «جان استونز» در قطر استفاده کند.

در پست مدافعان کناری نیز باید آرنولد، ریس جیمز و کایل واکر دعوت شوند و در سمت چپ نیز ساوتگیت می‌تواند از «لوک شاو» و «بن چیلول» استفاده کند.

با اینکه آرنولد نمایش خوبی در این فصل برای لیورپول نداشته و فاصله زیادی با آمادگی سابق خود دارد ولی او می‌تواند در برخی مواقع با خلاقیت خود توانایی های خود را اثبات کند.

در کنار هری مگوایر، بازیکنانی مثل «کونور کوادی»، «مارک گوئی» و «کران تریپیر» نیز باید از ترکیب خط بخورند.

بازیکنانی که باید دعوت شوند: بن وایت ، فیکایو توموری، اریک دایر ، جان استونز، الکساندر آرنولد ، ریس جیمز، کایل واکر، لوک شاو و بن چیلول

بازیکنانی باید خط بخورند: هری مگوایر، کونور کوادی، مارک گوئی، کران تریپیر

هافبک‌ها

دکلن رایس و جود بلینگهام باید و باید در تیم ملی انگلیس در ترکیب اصلی قرار گیرند. کسی پس از بازی انگلیس مقابل ایتالیا و آلمان نمی‌تواند به تاثیرگذاری بلینگهام در خط میانی شک بکند.

از طرف دیگر «میسون مونت» نیز دیگر بازیکنی است که باید دعوت شد. درست است او در این فصل در چلسی خوب نبوده ولی به شدت در یک سوم خط پایانی قدرتمند عمل می‌کند. او در دیدار مقابل آلمان پس از اینکه به بازی آمد، قدرت خود را نشان داد.

جوردن هندرسون نقشی مهم در تیم ملی دارد و با توجه به آمادگی خوبش در لیورپول باید در ترکیب باشد و همچنین با تمام انتقادات، «جک گریلیش» بازیکنی است که تفاوت‌های واقعی را برای انگلیس رقم خواهد زد.

کسی مگر به فیل فودن شک دارد!؟

کلوین فیلیپس ، جیمز وارد پراوز و جیمز مدیسون بازیکنانی هستند که جایی در ترکیب تیم ملی در قطر نخواهند داشت.


فیلیپس یکی از ارکان اصلی موفقیت انگلیس در یورو 2020 بود پس از انتقال به منچسترسیتی به یک نیمکت نشین محض بدل شد تا از فرم ایده‌آل شدیدا فاصله گیرد

بازیکنانی که باید دعوت شوند: جود بلینگهام ، دکلن رایس ، میسون مونت ، جوردن هندرسون، جک گریلیش و فیل فودن

بازیکنانی باید خط بخورند: کلوین فیلیپس ، جیمز وارد پراوز و جیمز مدیسون

مهاجمان

هری کین که مشخص است که باید در تیم ملی حضور داشته باشد. از طرف دیگر برای حمایت از هری کین در خط حمله، سرمربی تیم ملی انگلیس باید «تامی آبراهام» و «ایوان تونی» را دعوت کند.

رحیم استرلینگ و مارکوس رشفورد نیز جزو بازیکنانی هستند که می‌توانند با سرعت خود تفاوت را رقم زنند. رشفورد در بهترین حالت خود در منچستریونایتد است و می‌تواند به یک یار تعویضی طلایی در تیم ملی بدل شود.

بوکایو ساکا نیز که در آرسنال نمایشی عالی داشته در تیم ملی نیز جزو مهره‌های مهم و اساسی است. او در بازی مقابل آلمان وقتی در جای درستش بازی کرد، نشان داد چقدر فوق‌العاده است و می‌تواند به انگلیس کمک کند. او در بازی مقابل ایتالیا خوب نبود چون ساوتگیت در پست دفاع چپ از او استفاده کرده بود.

از بازیکنانی که باید از لیست تیم ملی خط بخورند باید به اولی واتکینس، دنی اینگز، دومنیک کالورت لوین، پاتریک بمفورد و جرود بوون اشاره کرد.

جیدون سانچو که در منچستریونایتد خوب کار کرده ولی با توجه به حضور ساکا، استرلینگ، رشفورد، گریلیش، فودن و مونت جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت.

بازیکنانی که باید دعوت شوند: هری کین ، تامی آبراهام ، ایوان تونی، رحیم استرلینگ ، مارکوس رشفورد و بوکایو ساکا

بازیکنانی باید خط بخورند: جیدون سانچو ، اولی واتکینس ، دنی اینگز، دومنیک کالورت لوین، پاتریک بمفورد و جرود بوون

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه