یک مجتمع آموزشی ورزشی و 2 مدرسه در تنگستان و دیر افتتاح شد

صبح امروز با حضور استاندار بوشهر یک مجتمع آموزشی ورزشی و 2 مدرسه در شهرستان‌های تنگستان و دیر افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان تنگستان، صبح امروز با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی مجتمع آموزشی ورزشی حاج حسین دریایی در بندر عامری افتتاح شد.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در آئین این افتتاح اظهار داشت: مجتمع آموزشی، ورزشی حاج حسین دریایی با ۶ کلاس درس و یک سالن ورزشی با زیربنای هزار و ۷۶۰ متر مربع و سه هزار و ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی احداث شده است.

وی بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این مجتمع آموزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال  است که با همت خیر نیک اندیش حسین دریایی در  بندر عامری از توابع شهرستان تنگستان احداث شده است.

احمدی افزود : با احداث این مجتمع خیرساز بیش از ۳۰۰ دانش آموز در دو نوبت صبح و بعدازظهر از این مجتمع نوساز از فضای مطلوب بهره مند خواهند شد و علاوه بر آن، سالن ورزشی آن نیز با توجه به همجواری دیگر مدارس نی توانند از آن استفاده کنند.

افتتاح مدرسه خیرساز معصومه رواسی‌زاده

همچنین با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر مدرسه خیر ساز معصومه رواسی زاده در روستای کلات شهرستان تنگستان افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه به همت خیر نیک اندیش خانم معصومه رواسی زاده ‌با سه کلاس درس و ۲۴۵ مترمربع زیربنا و ۱۲۳۰ مترمربع محوطه سازی بنا شده است.

احمدی افزود: جهت ساخت و تجهیز این مدرسه بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که  همزمان با بازگشایی مدارس دانش آموزان این مدرسه نوساز از فضایی مطلوب بهره مند خواهند شد.

افتتاح مدرسه ۱۲کلاسه کوثر بردستان

علاوه بر این ظهر امروز در ادامه افتتاحیه پروژه های مدارس استان و همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس چهارمین مدرسه با حضور احمد محمدی زاده و مقامات استانی در شهر بردستان از شهرستان دیر به بهره برداری رسید.

مدرسه دخترانه کوثر با ۱۲ کلاس در زیربنای یکهزار و۶۹۳ متر مربع و محوطه سازی ۲هزار و ۵۱۴ متر مربع با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعتبار ۱۲۵میلیارد ریال احداث شده است.

احمدی در این آیین گفت: انتظار می‌رود با در اختیار قرار دادن این مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان دیر حدود  ۴۰۰ دانش آموز همزمان با مهرماه از مدرسه نوسازی که احداث و فراهم شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه