توزیع ۳۵٠٠ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته ۳۵٠٠ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم استان قزوین توزیع شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی فر اظهار کرد: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: یکی از وظایف و برنامه های این سازمان بهره گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش سایر دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین تصریح کرد: با کمک مسئولان آموزش و پرورش‌، کمیته امداد حضرت امام(ره)، مدیران مدارس و بهزیستی، دانش آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی شده و در بانک اطلاعاتی قرار می گیرند. 

این مقام مسئول ادامه داد: به لطف خدا، کمک‌های جمع آوری شده از خیرین و با همکاری اداره آموزش و پرورش ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و سایر اقلام آموزشی آماده شد که در مرحله اول تعداد ۲ هزار بسته به ارزش یک میلیارد تومان در شهریور ماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رسولی فر بیان کرد: در کنار بسته های لوازم التحریر، ۲۵۰ دست لباس مدرسه هم برای دانش آموزان نیازمند تهیه و در قالب طرح همکلاسی مهربان بین این عزیزان توزیع شد. 

وی در پایان تاکید کرد: در مرحله بعدی طرح همکلاسی مهربان یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز بین دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه