رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم‌افزایی و کمک نخبگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی‌گری ادامه دهیم، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش‌های مختلف اجرایی در این مسیر گام برداشت و شاهد مشارکت نخبگان در حل مسائل و مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه باید با امیدآفرینی به موضوعات نگاه کنیم، افزود: با هم‌افزایی باید کارها را پیش برد، مردم با امید به این دولت رأی دادند و به استمرار آن امیدوار هستند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده با حس امید بوده است.

جان‌نثاری با بیان اینکه شهرستان فریدن مشکلات بسیاری دارد و متناسب با شرایط بعضی از شهرستان‌ها پیشرفت نکرده است، عنوان کرد: امروز رویه دولت و مسؤولان استان اصفهان برطرف کردن مشکلات است و در راستای حل مشکلات این شهرستان، مسؤولان استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان از شهرضا آغاز و امروز این سیزدهمین سفر شهرستانی است، بیان کرد: عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است.

وی با بیان اینکه بودجه در استان اصفهان به تناسب محرومیت، جمعیت و گستردگی توزیع شده است، گفت: از بودجه دولتی حتی یک ریال هم برای چهارباغ اصفهان هزینه نشده است، بودجه شهرها و شهرداری‌ها مستقل از درآمد مردم شهر است.

جان‌نثاری با بیان اینکه چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه شورای اداری مشکلات شهرستان فریدن بیان می‌شود و تصمیمات لازم برای این شهرستان گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه