اجازه ندهیم جامعه از مدار خردورزی عقلانیت و تعهد خارج شود

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث اخیر گفت: نباید اجازه دهیم جامعه از مدار خردورزی، عقلانیت و تعهد خارج شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج، یادواره شهدای روحانی با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴ شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قلم‌ها مقدم به قدم‌ها هستند و اگر قلم‌ها رشادت و ایثارگری در دوران دفاع مقدس را درست بازگو کنند انسان‌ها گمراه نخواهند شد.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر صاحب علم و دانش الهی هستند،  با طرح این سوأل که چرا انقلاب کردیم، ادامه داد: ایران در دوره پهلوی و قاجار دچار تحقیر تاریخی شد در حالی که ملت ما شایسته این تحقیرها نبود.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملتی که اندیشمندان و دانشمندان بزرگ و طیب فاخری همچون ابوعلی سینا داشت چرا باید دچار تحقیر بزرگ و عقب‌ماندگی تاریخی شود و برای حوزه پزشکی از هند و پاکستان پزشک گدایی کند، در جنگ جهانی تحقیر شود و توسط انگلیس خبیث مورد تاخت و تاز قرار گیرد و نیمی از جمعیتش از بین برود.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: ایران در دوره پهلوی به لحاظ علمی، فرهنگی سیاسی و اقتصادی تحقیر شد و به جای آنکه مردم حکومت کنند آمریکا و انگلیس حکومت کردند و نهایت تحقیر یک ملت آن است که بیگانگان در راس آن باشند مردم در چنین کشوری چه وضعی دارند و چه می‌کشند؟

وی عنوان کرد: پهلوی شمشیر روی گلو و سینه اسلام گذاشته و در این شرایط که کشور تحقیر شده و اسلام در معرض خطر بود امام خمینی(ره) به داد اسلام و ایران رسید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان در همان اوایل انقلاب دست به ترور، فتنه و جنگ زدند و شرایط سختی بر کشور تحمیل کردند در آن شرایط جوانان ما ایستادگی کردند و به‌رغم اینکه تمام کشورها به لحاظ اطلاعات و تجهیزات در خدمت صدام بودند اما نتیجه جنگ چه شد؟ به لطف خداوند پایان جنگ آن چیزی که صدام و هم‌پیمانانش می‌خواستند نشد.

حسینی تصریح کرد: چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد و امروز دشمن به قدرت ایران اسلامی پی برده است به همین دلیل به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کند ضرباتی را بر پیکره انقلاب و اسلام وارد کند.

وی تأکید کرد: ساختمانی فرو می‌ریزد منافقین و اراذل اوباش کف خیابان می‌آیند؛ خانمی به دلایلی که در حال بررسی فوت می‌کند اراذل و اوباش به فرمان استکبار کف خیابان می‌آیند؛ روزی می‌خواستند جمهوری اسلامی را در نطفه خفه کنند اما امروز حوزه نفوذ ایران از یمن گرفته تا سوریه و لبنان و غزه، آفریقا و آمریکا لاتین در حال نمایش است.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه بیکار نمی‌ماند و به تلاش مذبوحانه خود ادامه می‌دهد، گفت: این‌ها فرزندان داعش هستند اما ملت در برابر آنها بیدار و مانند همیشه در صحنه هستند.

حسینی اعلام کرد: آنها می‌خواهند به جای حکومت اسلامی حکومتی تشکیل شود که انسان‌‌های جنایتکار و فاسد حاکم باشند و راه صدام و رژیم صهیونیستی و دیگر گروه‌های تروریستی که هیچ رحم و عدالت و آزادی نمی‌فهمند را ادامه دهند.

وی با اشاره به پایبندی ملت انقلابی ایران به اسلام، قرآن ‌و ولایت فقیه ابراز کرد: یک قدم از انقلاب، اسلام، قانون، حجاب و ولایت فقیه عقب‌نشینی نمی‌کنیم، مومنین و مسلمانان طرفدار انقلاب اسلامی بدانند آن چیزی که می‌ماند اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران است و آنچه ازبین می‌رود آمریکا، آل سعود، ظلم و فساد است.

امام جمعه شهر یاسوج در پایان با بیان اینکه حکومت ولایت فقیه بهترین حکومت بر روی زمین است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم جامعه از مدار خردورزی، عقلانیت و تعهد خارج شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه