اصابت چهارمین راکت در منطقه سبز عراق

منابع عراقی از اصابت یک راکت دیگر در مرکز منطقه سبز در پایتخت عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، منابع عراقی عصر امروز از اصابت چهارمین راکت در مرکز منطقه سبز و در کنار ساختمان مراسمات خبر دادند.

پیش از این نهاد رسانه‌ای «الاعلام الامنی» (وابسته به دفتر نخست‌وزیری) از شلیک سه راکت کاتیوشا به منطقه سبز بغداد خبر داده بود.

این گروه‌ رسانه‌ای اعلام کرد که در پی شلیک این راکت‌ها، یک افسر و سه درجه دار مجروح شدند و به یکی از خودروهای نمایندگان پارلمان و یکی از ساختمان‌های این منطقه، خساراتی وارد شد. یکی از راکت‌ها به محوطه پارلمان اصابت کرده است.

هنوز هیچ طرفی مسئولیت شلیک این راکت‌ها را برعهده نگرفته است.

از سوی دیگر آشوبگران حامی جریان صدر بار دیگر از صبح امروز (چهارشنبه) مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کرده و بعد از ظهر امروز همزمان با آغاز جلسه پارلمان، قصد ورود به منطقه سبز را دارند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شده‌اند.

به نوشته وبگاه شفق نیوز، ده‌ها تن از افرادی که حامیان جریان صدر شناخته می‌شوند، از شب گذشته وارد مناطق اطراف منطقه سبز شده‌اند. نیروهای امنیتی نیز اقدام به بستن خیابان‌های منتهی به میدان التحریر کرده و موانع سیمانی کار گذاشته‌اند.

همزمان با انتشار خبر شلیک راکت به سوی منطقه سبز بغداد، کانال تلگرامی صابرین نیوز، با انتشار یک ویدئو از جولان خودروهای نیروهای «سرایا السلام» وابسته به جریان صدر در منطقه «الرصافه» منتشر کرد.

در همین حال حساب کاربری «وزیر صدری» که مواضع مقتدی الصدر را پوشش می‌دهد، این حملات راکتی را محکوم کرد و نوشت این کار طرف‌های ناشناس و چه بسا اشغالگران و اذنابش باشد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه