عزت‌اللهی: مردم اجازه ندهند از احساساتشان سوءاستفاده شود/ بازیکن تیم ملی و سرباز ایران هستم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران به مسائل اخیر کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سعید عزت‌اللهی در مورد حواشی اردوی تیم ملی در قطر و شرایط اخیر کشورمان استوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

حالا که اردوی تیم ملی در این برهه حساس تمام شده، راحت‌تر می‌توانم با مردم عزیز کشورم صحبت کنم. من به عنوان بازیکن تیم ملی و سرباز ایران اعلام می‌کنم اگر در این مدت در سکوت کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم، دلیلش این بود که همیشه سعی داشته‌ایم برای شادی مردم بجنگیم و از حق مردم در زمین فوتبال دفاع کنیم.

بحث اصلی این بود که صحبتی نکنیم تا تمرکز تیم ملی برهم نریزد و حاشیه‌ای برای تیم به وجود نیاید. برای همین واکنشی به اقدامات اخیر نشان ندادیم. اما اینجا می‌خواهم اعلام کنم که خود من و بقیه بازیکنان همواره کنار مردم هستیم چون خودمان از همین مردم بودیم. یک روز با لطف خدا و با حمایت مردم به این جایگاه رسیدیم. بنابراین از مسئولان می‌خواهیم حرف مردم کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشنوند و پاسخ اعتراض‌ها و خواسته‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شکل مناسب بدهند. ما همه هموطن هستیم...

ما از مردم حمایت می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم اجازه ندهند دیگرانی که خیرخواه مردم ایران نیستند از احساسات آنها سوءاستفاده کنند. زنده باد ایران و مردم ایران.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه