تجار: اقدامات آشوب‌گران برنامه‌ریزی شده و غیرانسانی است

راضیه تجار، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت موسس انجمن قلم ایران گفت: آتش زدن پرچم، اهانت به قرآن و مقدسات و هجمه به جان انسان‌های بی‌گناه از کارهایی است که به نظرم برنامه‌ریزی شده است و جریان را حتی از دست کسانی که از دید خود اعتراضشان انسانی است، خارج کرده است.وسعت نگاه، مطالعه، بینش قوی و در نهایت بصیرت و بصیرت و بصیرت در این زمان لازم است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، راضیه تجار، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت موسس انجمن قلم ایران؛ در خصوص توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم و...به مصاحبه پرداخت.

نویسنده پیشکسوت کشورمان در خصوص حواشی پیش آمده از مرگ خانم مهسا امینی اظهار داشت: جای تاسف است... آتش زدن پرچم، اهانت به قرآن و مقدسات و هجمه به جان انسان‌های بی‌گناه از کارهایی است که به نظرم برنامه‌ریزی شده است و جریان را حتی از دست کسانی که از دید خود اعتراضشان انسانی است، خارج کرده است.

وی در ادامه به وسعت نگاه، مطالعه، بینش قوی و در نهایت بصیرت و بصیرت و بصیرت توصیه کرد.

تجار در انتها درباره تالیفات خود در رابطه با حجاب افزود: اثری به نام یاس کبود در دست چاپ دارم، اما بیشتر آثارم که پیرامون گرایش زنان به حجاب است و به نظرم فرای حجاب بیرونی و ظاهری که واجب است و در قرآن و کلام اهل بیت به آن توصیه شده است؛ حجاب درونی است که باید فرد گرایش به ایمان و باورهای دینی داشته باشد و بداند که اگر توصیه‌هایی به خانم‌ها می‌شود برای این است که هم شانیت به آنها ببخشد و هم سلامت روانی بانوان و جامعه را در پناه خود حفظ کند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه